Hoi, waarmee kunnen we je helpen?

Meest gestelde vragen

  • Hoe kan mijn reservering wijzigen?

    Voor wijzigingen met betrekking tot voorkeuren, dien je het hotel direct te contacteren. Het telefoonnummer van het hotel vind je in de reserveringsbevestiging. Voor wijzigingen met betrekking tot het aantal personen, de datum en/of het aantal kamers kun je HotelSpecials via het contactformulier een mail sturen. Deze wijzigingen zijn alleen mogelijk binnen de annuleringsvoorwaarden.

    HotelSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging kan het zo zijn dat het hotel een extra bedrag in rekening brengt. Mocht het hotel extra kosten rekenen, dan overleggen wij deze kosten op voorhand met jou. 

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    Boeking die gemaakt is vóór 1 juli 2020 annuleren vanwege het Coronavirus? Klik dan hier.

    Indien je een reservering wilt annuleren, dien je de volgende stappen de ondernemen:

    1. Open je reserveringsbevestiging (deze heb je via de mail ontvangen)
    2. Ga naar Reservering annuleren? en klik op de link
    3. Bevestig dat je de reservering definitief wil annuleren. En klaar is Kees!

    Let op: de reservering is pas geannuleerd wanneer je deze stappen hebt doorlopen en een annuleringsbevestiging hebt ontvangen.

    Goed om te weten: wanneer je buiten de annuleringsvoorwaarden annuleert, heb je geen recht op teruggave van een vooruitbetaalde reservering. Mocht het hotel alsnog instemmen om de boeking te annuleren, moet je er rekening mee houden dat het hotel extra kosten hiervoor kan rekenen én krijg je je eventueel vooruitbetaalde overnachting terug in de vorm van een voucher. Wij adviseren je om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. Wanneer je te maken hebt met een overboeking, afgewezen aanvraag of na het annuleren van een vooruitbetaalde reservering binnen de annuleringsvoorwaarden, krijg je je geld teruggestort op je rekening. 

    De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten reis- en annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten nooit teruggestort. 

    Diverse hotels hanteren de annuleringsvoorwaarden van de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).

  • Kan ik extra voorkeuren en/of faciliteiten opgeven?

    Ja, je kunt tijdens het reserveren extra voorkeuren en/of faciliteiten opgeven. Deze zal naar het hotel worden verzonden zodat zij op de hoogte zijn van de wens en hier rekening mee kunnen houden. Het kan zijn dat voor bepaalde wensen (zoals een ander kamertype of bepaalde faciliteit) een toeslag geldt. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie.

    In het geval je nog extra voorkeuren na de reservering wil opgeven, dien je direct contact op te nemen met het hotel. De contactgegevens van het hotel vind je terug op de reserveringsbevestiging.

    Indien jouw voorkeur van medisch belang is dat je boeking ervan afhangt, adviseren wij je om hier vooraf contact over op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier


  • Je reserveringsbevestiging kwijt of niet ontvangen?

    Heb je al meer dan een half uur geleden geboekt en nog steeds geen reserveringsbevestiging van ons gehad?

    1. Controleer de map met ongewenste mail

    2. Zit de bevestiging niet in je ongewenste mail? Vraag dan zelf snel een nieuwe aan via deze link

    3. Is het alsnog niet gelukt? Neem dan contact op met onze klantenservice.


  • Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een hotelkamer?

    De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Indien er geen kamers worden getoond op de door jouw gekozen datum, zijn er geen kamers beschikbaar.

Zoek op onderwerp

Heb je nog vragen?

Meer informatie