0900 9550 (25 ct/min) Zon 10:00 - 18:00

Jouw mening telt!

Hotelbeoordelingen

Wij vinden het belangrijk om aandacht te besteden aan jouw mening als hotelgast. Door jouw mening te publiceren willen wij een objectief en onafhankelijk beeld geven van de hotels die wij aanbieden.

  • Wij leren graag van jouw ervaringen: wat doen we goed en wat kunnen we een volgende keer beter doen?
  • We willen je de beste hotels aanbieden. Door jouw feedback leren we welke hotels je het meest waardeert.
  • Jouw beoordeling wordt op onze website geplaatst om andere boekers te helpen bij het maken van een keuze voor een hotel dat het best bij hen past.

Vul ook jouw beoordeling in

Heb je via ons een hotel geboekt, dan ontvang je 1 dag na je verblijf een e-mail met een uitnodiging om een beoordeling in te vullen. Hierin stellen wij vragen over de faciliteiten, service en omgeving van het hotel. Ook horen wij graag wat je van de service en website van HotelSpecials vindt. Daarnaast kun je bij ons ook foto’s uploaden. Wanneer je de beoordeling hebt ingestuurd, krijg je vanzelf bericht van de online plaatsing.

Screeningscriteria

Wij vinden het belangrijk dat jij je ervaring deelt met andere boekers en bezoekers, onder andere met betrekking op de plus- en minpunten van het hotel en rapportcijfers voor service en prijs-kwaliteit. Dagelijks ontvangt HotelSpecials daarom met veel plezier alle beoordelingen en foto's die jullie insturen/hebben ingestuurd. Deze beoordelingen en foto’s worden handmatig nagekeken. En zoals je begrijpt, zullen er ook redenen zijn om een beoordeling te wijzigen of zelfs te verwijderen. Een beoordeling wordt uitsluitend gewijzigd of gedeeltelijk goedgekeurd op basis van onderstaande screeningcriteria.

Redenen om onderdelen te wijzigen:

  • Hotelpersoneel wordt persoonlijk aangesproken waarmee de privacy wordt overschreden;
  • Een antwoord staat in het verkeerde invulveld en hoort bij een andere vraag;
  • Tijdelijke acties en/of prijzen worden aangehaald;
  • Er wordt verwezen naar een hotel waar de gast niet is verbleven;
  • Het Secret Hotel is te herleiden doordat het hotel te specifiek is omschreven.

Redenen om een onderdeel te verwijderen:

  • Er zijn onsmakelijke opmerkingen genoemd;
  • Er zijn beledigende teksten geschreven.

Redenen om de gehele beoordeling te verwijderen:

  • Op verzoek van de hotelgast wordt de beoordeling verwijderd;
  • De hotelgast geeft aan in de beoordeling dat hij niet in het hotel heeft overnacht.

Redenen om een foto niet te plaatsen:

  • Foto’s waar de gasten poseren voor de camera;
  • Foto’s met een rommelige hotelkamer, onaantrekkelijke en onnodige details en/of schade;
  • Foto’s van slechte kwaliteit;
  • Foto’s van eten en drinken;
  • Foto’s van een Secret Hotel;
  • Foto’s met een bewerking;
  • Foto’s met (bijna) dezelfde weergave. In dit geval wordt de mooiste foto uitgekozen;
  • Foto’s van een beeldbank of bij twijfel dat deze niet zelf is gemaakt door de gast;
  • Op verzoek van de gast.

Wanneer kan ik mijn beoordeling of foto bekijken?

Het cijfer van een hotel wordt getoond wanneer er minstens 5 beoordelingen beschikbaar zijn. We streven ernaar de beoordelingen binnen 5 werkdagen na ontvangst te screenen en na goedkeuring online bekeken kunnen worden. Bij plaatsing zal je op de hoogte worden gesteld via een e-mail.

Vragen?

Vragen over jouw beoordeling kun je stellen via onze review inbox. We streven ernaar jouw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.