0900 9550 (25 ct/min) Zon 10:00 - 22:00

Veelgestelde vragen

De toppers onder de veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een reservering wijzigen?

    Het wijzigen van je boeking is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van de boeking. Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum), kun je ons makkelijk een WhatsApp bericht sturen (06-38482139) of contact opnemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat je in de reserveringsbevestiging vindt. Voor gebruik via het lokale telefoonnummer worden, buiten de kosten van jouw telefoongebruik, als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht.

    HotelSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging kan het zo zijn dat het hotel een extra bedrag in rekening brengt. Mocht het hotel extra kosten rekenen dan overleggen wij deze kosten vanzelfsprekend met je. 

  • Hoe kan ik een reservering annuleren?

    Het annuleren van een reservering is gemakkelijk. Klik op de link in de reserveringsbevestiging en jouw boeking is geannuleerd. Indien je deze bevestiging niet hebt bewaard of alleen een brief per post hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482139).

    Let op: het hotel kan annuleringskosten in rekening brengen als de annuleringstermijn is verstreken. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten niet teruggestort. Wij adviseren je dan ook telefonisch contact te zoeken met onze service desk om te informeren of de reservering gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

    Diverse hotels hanteren de annuleringsvoorwaarden van de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).

  • Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn boeking?

    Binnen een half uur na het boeken ontvang je een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer je binnen een half uur geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan jouw ongewenste mail. Mocht ook in je ongewenste mail geen bevestiging te vinden zijn, dan raden wij je aan contact op te nemen met onze service desk via WhatsApp (06-38482139). Om je snel te kunnen helpen, is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

    • De naam waarop de boeking is gemaakt;
    • De naam van het hotel;
    • De aankomstdatum;
    • Het boekingsnummer (indien bekend).
  • Waarop betaal ik servicekosten?

    Op Specials berekenen wij servicekosten. Zo kunnen wij steeds de beste Specials voor jou blijven regelen en vind je gemakkelijk een Special naar wens. Op kamers berekenen wij geen servicekosten want wij vinden dat bij gewone kamers geen servicekosten horen. 

  • Hoe gaat de reservering in zijn werk?

    Heb je een Special (of kamer) gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zelf gemakkelijk via de website doen.

    Een hotel boeken via HotelSpecials

    Wil je via de website boeken? Kies dan het hotel en de Special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je boeking is zo gemaakt. Binnen een half uur na het boeken (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het boekingsnummer geldt als bevestiging.

    Geen bevestiging ontvangen? Stuur ons dan even een WhatsApp bericht (06-38482139) of neem op andere wijze contact op met onze Service Desk.

  • Prijzen en bijbehorende beschikbaarheid van kamers kunnen per dag verschillen, hoe kan dat?

    De prijzen van de aangeboden Specials en kamers zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. De hotels kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op HotelSpecials. 

  • Wat is het verschil tussen annuleringsvoorwaarden en een annuleringsverzekering?

    Alle hotels hanteren annuleringsvoorwaarden en deze verschillen per hotel. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het hotel kosten in rekening zal brengen bij een annulering. Een annuleringsverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een reis. Wanneer je bij een annulering een rekening van het hotel ontvangt kun je deze, mits de annulering valt onder de annuleringsvoorwaarden, declareren bij Allianz Global Assistance.

  • Is het mogelijk om later uit te checken dan staat aangegeven?

    Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel. In de meeste gevallen vraagt het hotel hiervoor een extra vergoeding. Soms kun je bij je reservering ook een Lazy Sunday reserveren. Hiermee ben je gegarandeerd van een latere uitchecktijd. De eventuele extra kosten voor een Lazy Sunday vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel.

  • Hoe kom ik in contact met HotelSpecials?

    Contact met HotelSpecials
    Onze Service Desk staat 7 dagen per week voor je klaar. Bekijk hier op welke manier jij het prettig vindt om contact op te nemen.

    Klachten
    Heb je een klacht? Dien deze dan zo snel mogelijk in via klachten@hotelspecials.nl. Klachten kunnen tot uiterlijk 2 maanden na afloop van de boeking in behandeling worden genomen.

  • Is het mogelijk een extra bed voor een kind op de kamer te plaatsen?

    Meestal is dit mogelijk. Voor het plaatsen van een extra bed voor een kind wordt doorgaans een kindertoeslag berekend. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van de leeftijd van het kind en het hotel dat je boekt.

    Voor specifieke informatie kun je kijken op de detailpagina van het betreffende hotel of kun je contact opnemen met onze Service Desk. Dit kan gemakkelijk en gratis via WhatsApp (06-38482139). 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op