Deel dit hotel

Veelgestelde vragen
0900-9550 (25 ct. p./m.) | ma-vr 08:30-22:30 za 10:00-18:00 zo 10:00-22:00

Informatie over uw huidige boeking? Gebruik Mijn HotelSpecials  Een account aanmaken of inloggen?

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij?

Vul dan het contactformulier in en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.

naar boven

Top 10 veelgestelde vragen

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Heb je een kamer of special gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zowel telefonisch als via het internet reserveren.

Telefoon
Een belletje is zo gepleegd via 0900-9550 (25 ct. p/m). Onze Service Desk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag (08.30-22.30 uur), zaterdag (10.00-18.00 uur) en zondag (10.00-22.00 uur).

Internet
Wil je via het internet reserveren? Kies dan de kamer of special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging.

Geen bevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in of bel ons op 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering? Binnen een half uur na het reserveren ontvang je een bevestiging op het opgegeven e-mailadres en/of postadres. Wanneer je geen bevestiging hebt ontvangen, raden wij je aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of door het contactformulier in te vullen. 

Is een reservering naderhand nog te wijzigen? Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum), kun je dit het beste aan ons doorgegeven via het contactformulier o.v.v. het reserveringsnummer of telefonisch via 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het hotel hiervoor akkoord geeft. HotelSpecials.nl rekent geen wijzigingskosten wanneer je bijvoorbeeld de aankomstdatum van je reservering wilt wijzigen, afhankelijk van de voorwaarden van de door jou geboekte special. Het hotel kan eventueel wel extra kosten rekenen wanneer jouw special op de gewijzigde datum in een hogere prijsklasse valt. Daarnaast wordt de prijs hoger wanneer je je verblijf van 1 naar meerdere nachten wijzigt.

Heb je een ‘Mijn Hotelspecials’- account? Dan kan je je reservering ook zelf wijzigen door in te loggen op Mijn Hotelspecials. Heb je vragen over Mijn Hotelspecials? Klik dan hier.

Hoe kan ik een reservering annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservering worden geannuleerd. De annuleringsvoorwaarden ten tijde van het maken van de reservering zijn hierbij van toepassing. Wanneer je de e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kun je bellen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Let op: het hotel kan annuleringskosten in rekening brengen als de annuleringstermijn is verstreken. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Wij adviseren je dan ook telefonisch contact te zoeken met onze Service Desk om te informeren of de reservering gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

Diverse hotels hanteren de annuleringsvoorwaarden van de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).

Heb je een ‘Mijn Hotelspecials’- account? Dan kan je je reservering ook zelf annuleren door in te loggen op Mijn Hotelspecials. Heb je vragen over Mijn Hotelspecials? Klik dan hier.

Wat is het verschil tussen annuleringsvoorwaarden en een annuleringsverzekering? Alle hotels hanteren annuleringsvoorwaarden en deze verschillen per hotel. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het hotel kosten in rekening zal brengen bij een annulering. Een annuleringsverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een reis. Wanneer je bij een annulering een rekening van het hotel ontvangt kun je deze, mits de annulering valt onder annuleringsvoorwaarden, declareren bij Europeesche Verzekeringen.

Prijzen en bijbehorende beschikbaarheid van kamers kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden specials en kamers zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. De hotels kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op HotelSpecials.nl. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de hotels nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief.

De actuele prijzen en beschikbaarheid vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Hoe is de prijsopbouw van een 3=2 Special? De gratis nacht waar je recht op hebt bij deze special is al als korting verwerkt in de prijs per persoon per nacht. Je kunt dit controleren door de prijzen op te zoeken voor 2 nachten op onze website. Je ziet dan dat de prijs voor 2 nachten gelijk is aan de 3=2 Special. Je krijgt dus inderdaad de 3e nacht gratis. Ons systeem geeft altijd de laagst mogelijke prijs weer.

Is het mogelijk om een extra bed voor een kind op de kamer te plaatsen? Meestal is dit mogelijk. Voor het plaatsen van een extra bed voor een kind wordt doorgaans een kindertoeslag berekend. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van de leeftijd van het kind en het hotel dat je boekt.

Voor specifieke informatie kun je kijken op de detailpagina van het betreffende hotel of contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het mogelijk om later uit te checken dan staat aangegeven? Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel. In de meeste gevallen vraagt het hotel hiervoor een extra vergoeding. Soms kun je bij je reservering ook een Lazy Sunday reserveren. Hiermee ben je gegarandeerd van een latere uitchecktijd. De eventuele extra kosten voor een Lazy Sunday vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel.

Hoe kom ik in contact met HotelSpecials.nl? Onze Service Desk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 - 22.30 uur, op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m). Je kunt ook het contactformulier invullen.

Groepsboeking
Heb je 10 of meer kamers nodig, neem dan contact op met onze afdeling Groepsreserveringen. Bel ons tijdens kantoortijden op 0900-9550 (25 ct. p/m), van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar groepsreserveringen@hotelspecials.nl.

Klachten
Heb je een klacht? Dien deze dan zo snel mogelijk in via klachten@hotelspecials.nl. Klachten kunnen tot uiterlijk 2 maanden na afloop van de reservering in behandeling worden genomen.

naar boven

Overzicht type aanbiedingen

Welke type aanbiedingen hebben wij? Air Miles aanbieding
Opgespaarde Air Miles kun je inwisselen voor korting op een hotelovernachting. Deze kan oplopen tot wel 50%. Er is keuze uit 400 luxe hotels in Nederland, België en Duitsland. Bijkomend voordeel is dat je zelf kunt bepalen hoeveel Air MIles je inwisselt. Het minimum is 1000 Air Miles.

Check ook de veelgestelde vragen over Air Miles

Arrangement
Een arrangement is een variatie van zeer aantrekkelijke hotelarrangementen. Deze aanbieding is een samengesteld pakket waarbij je voordeel kan krijgen zoals meerdere nachten voor een lagere prijs, een luxe kamertype, een aanbieding in thema en/of extra hotelfaciliteiten zoals een 3-gangendiner.

DagAanbieding
De DagAanbieding wisselt dagelijks en is daarmee slechts 24 uur boekbaar. Kenmerkend is de tijdelijk hoge korting op een deal. Dat wil zeggen dat deze specifieke aanbieding nergens anders wordt aangeboden. Leuk is ook dat deze aanbieding altijd inclusief ontbijt wordt aangeboden!

Hotdeal
Een Hotdeal is een unieke aanbieding tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De inhoud van deze deal is doorgaans gelijk aan de reguliere kamer. Het verschil tussen een Hotdeal en een reguliere kamer zit ‘m in de annuleringsvoorwaarden. In geval van annulering bij een Hotdeal wordt de gehele reserveringssom in rekening gebracht. Vanwege deze extra lage prijs is het dus niet mogelijk om de aanbieding te wijzigen en/of annuleren.

Secret Hotel
Reserveer je een Secret Hotel, dan is de naam en precieze locatie van het hotel, in tegenstelling tot een reservering bij een regulier hotel, nog even geheim totdat je de reserveringsbevestiging ontvangt. De naam van het hotel ontvang je uiterlijk 48 uur voor aankomst. Kortom, een verrassende aanbieding voor een lage prijs! Een belangrijk verschil met een regulier hotel is dat reserveringen voor de Secret Hotels niet te wijzigen en/of te annuleren zijn. In geval van annulering zal de gehele reserveringssom in rekening worden gebracht.
 
Special
Specials zijn de speciaal door HotelSpecials.nl geselecteerde hoteldeals met verleidelijke extra’s. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de 3=2 Special waarbij je 3 nachten krijgt voor de prijs van 2. Er zijn ook Specials die specifiek zijn gericht op seizoenen, vakanties, feestdagen en promoties. Leuk is dat bij een Special altijd het ontbijt is inbegrepen!

WeekAanbieding
Wat de WeekAanbieding inhoudt, verschilt per week. Deze aanbieding biedt extra voordeel op een unieke deal en is dan ook nergens anders te vinden. Het is goed om te weten dat een WeekAanbieding vaak leuke extra’s oplevert, zoals bijvoorbeeld een gratis upgrade naar een luxe kamer.

naar boven

Reserveren

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Heb je een kamer of special gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zowel telefonisch als via het internet reserveren.

Telefoon
Een belletje is zo gepleegd via 0900-9550 (25 ct. p/m). Onze Service Desk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag (08.30-22.30 uur), zaterdag (10.00-18.00 uur) en zondag (10.00-22.00 uur).

Internet
Wil je via het internet reserveren? Kies dan de kamer of special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging.

Geen bevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in of bel ons op 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het mogelijk een kamer alleen overdag te reserveren? Via HotelSpecials.nl is het alleen mogelijk om een reservering te maken met een minimaal verblijf van 1 nacht. Wij bieden geen hotels met dagtarieven aan.

Is het mogelijk om een Special meerdere keren achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wat houdt ‘reservering op aanvraag’ in? Enkele specials zijn niet direct boekbaar en daarom uitsluitend op aanvraag te reserveren. Wil je een special op aanvraag reserveren, dan ontvang je binnen 48 uur een bevestiging of jouw reservering definitief doorgaat. Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel.

Bij iedere special staat duidelijk aangegeven of deze direct is te reserveren of op aanvraag gereserveerd moet worden. Heb je geen bevestiging ontvangen, dan raden wij aan contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of evul het contactformulier in.

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer? De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden je aan om bij vragen over de beschikbaarheid telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservering? Gereserveerde kamers zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien je op de dag van aankomst na 18.00 uur in het hotel arriveert, dien je het hotelpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen, zodat zij de kamer(s) vast kunnen houden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dien je dit vroegtijdig aan te geven.

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? Reserveren via HotelSpecials.nl is mogelijk vanaf de leeftijd van 18 jaar. Er dient minimaal één persoon van 18 jaar of ouder aanwezig te zijn tijdens het verblijf.

Kan ik na mijn reservering mij beroepen op het herroepingsrecht? Nee, na een reservering via HotelSpecials.nl kun je je niet beroepen op het herroepingsrecht. Voor diensten waarbij een reservering van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat je niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren. Bekijk ook de algemene voorwaarden van HotelSpecials.nl.

naar boven

Prijzen

Worden de prijzen bij HotelSpecials.nl per persoon of per kamer berekend? De prijzen van de specials zijn vanaf prijzen en worden via HotelSpecials.nl per persoon weergegeven. Deze specials zijn gebaseerd op een tweepersoonsbezetting. In geval van eenpersoonsbezetting kan een toeslag gerekend worden. De hoogte van deze toeslag verschilt per hotel. Wil je weten hoeveel de eenpersoonstoeslag voor een hotel bedraagt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Getoonde prijzen zijn inclusief btw, exclusief servicekosten en een eventuele toeristenbelasting. De totale prijs wordt in een prijsopbouw berekend in de eerste stap tijdens het reserveringsproces.

Wordt er een toeslag gerekend als ik voor 1 persoon of 3 personen boek? Alle actuele vanaf prijzen op HotelSpecials.nl zijn op basis van een tweepersoonsbezetting per kamer, incl. btw en excl. servicekosten en een eventuele toeristenbelasting. In het geval van een reservering voor 1 persoon zijn er twee situaties waarbij er een toeslag berekend wordt.

Bij de vaste Specials wordt er een eenpersoonstoeslag gerekend.
Wanneer je een kamer boekt, betaal je de actuele vanaf kamerprijs op basis van een tweepersoonsbezetting.

De eenpersoonstoeslag bij een Special of kamer verschilt per hotel en wordt weergeven in het bonnetje in stap 1 van het reserveringsproces.

De eenpersoonstoeslag die geldt bij het reserveren van een Special of kamer, is ook van toepassing wanneer je een reservering maakt voor 3 personen. Wanneer je met 3 personen op de kamer wilt overnachten, zal er een extra bed op de kamer geplaatst moeten worden. Doorgaans wordt hier een (eenpersoons)toeslag voor gerekend.
Wil je meer informatie over de eenpersoonstoeslag? Dan kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in.
Wat is het verschil tussen een kamer boeken voor 1 persoon of een vaste Special?
Vaste Specials zijn de speciaal door HotelSpecials.nl geselecteerde hoteldeals met aantrekkelijke extra’s. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de 3=2 Specials waarbij je 3 nachten krijgt voor de prijs van 2. Deze vaste Specials zijn altijd op basis van een tweepersoonsbezetting, wanneer je een special wilt reserveren voor 1 persoon dan wordt hier doorgaans een eenpersoonstoeslag voor gerekend. Deze toeslag wordt in de eerste stap van het reserveringsproces in het bonnetje getoond. De hoogte van de toeslag verschilt per hotel.
HotelSpecials.nl biedt naast Specials ook kamers aan die gebaseerd zijn op een actuele kamer vanaf prijs. Deze actuele vanaf prijs is gebaseerd op een tweepersoonsbezetting per kamer, incl. btw, exclusief servicekosten en een eventuele toeristenbelasting. Wanneer je een kamer, als voorbeeld een standaardkamer, reserveert voor 1 persoon, dan betaal je de totale actuele kamerprijs.

Welke extra kosten worden er nog berekend bij de reservering? Per reservering worden servicekosten in rekening gebracht (€ 10,00 bij 1 nacht en € 15,00 bij 2 of meer nachten). Deze servicekosten worden per boeking gerekend. HotelSpecials.nl rekent servicekosten om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, de beste deals te realiseren en de laagste prijs te kunnen garanderen. Kosten voor een annuleringsverzekering worden alleen in rekening gebracht als hiervoor is gekozen tijdens het maken van een reservering.

De getoonde prijzen zijn actuele vanaf prijzen exclusief een eventuele toeristenbelasting (deze kosten variëren per bestemming en/of hotel) en exclusief een eventueel afgesloten annuleringsverzekering. Daarnaast kunnen er toeslagen worden berekend voor parkeren, het meenemen van een huisdier en indirecte kosten zoals gebruik van telefoon en minibar. Deze kosten worden ook niet meegenomen in de reserveringsbevestiging, maar worden door het hotel in rekening gebracht tijdens je verblijf. Bij het gebruik van een creditcard om een prepaid boeking te betalen, betaalt u 1.5% van de kamerprijs (dus niet over de extra’s, servicekosten en de eventueel afgesloten annuleringsverzekering).

Daarnaast zijn de getoonde prijzen gebaseerd op een tweepersoonsbezetting. In geval van eenpersoonsbezetting kan een toeslag worden gerekend. De hoogte van deze toeslag verschilt per hotel. Ontvang je graag meer informatie over de hoogte van deze toeslag?  Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoeveel moet ik betalen om kinderen mee te nemen? Voor kinderen gelden in sommige gevallen speciale kamerprijzen. Deze prijzen verschillen per hotel en per leeftijd van het kind. Kinderprijzen zijn alleen van kracht bij 2 volbetalende volwassenen op de kamer. Wanneer je een reservering wilt maken voor 1 volwassene en 1 kind, wordt de prijs voor 2 volwassenen berekend. Meestal zijn de prijzen en beschikbaarheid voor een extra bed voor 1 kind op aanvraag beschikbaar.

Voor specifieke informatie kun je ook de detailpagina van het betreffende hotel bekijken of bellen met de Service Desk op telefoonnummer 0900-3335466 (25 ct. p/m).

Zijn belastingen bij de kamerprijs inbegrepen? Kosten variëren per bestemming en/of hotel. De getoonde prijzen zijn actuele vanaf prijzen, exclusief een eventuele toeristenbelasting en inclusief btw.

Toeristenbelasting

Of er toeristenbelasting wordt gerekend, is afhankelijk van de bestemmingsgemeente. Vele gemeentes rekenen een toeristenbelasting per persoon per nacht. De hoogte van deze belasting varieert per bestemming en/of hotel. De getoonde prijzen op HotelSpecials.nl zijn exclusief toeristenbelasting. Meer informatie over de hoogte van de eventuele toeristenbelasting vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel.

Gemeentes kunnen belasting opleggen aan bezoekers van de gemeente, die daar niet inwonend zijn. Dit wordt ook wel toeristenbelasting genoemd. Deze belasting wordt niet direct aan de gemeente betaald, maar wordt berekend door de accommodatie waar je verblijft. De accommodatie betaalt vervolgens de belasting aan de gemeente. Toeristenbelasting is niet van toepassing op inwoners van de bestemmingsgemeente.

Toeristenbelasting kan op verschillende manieren berekend worden. Vele gemeentes rekenen een toeristenbelasting per persoon per nacht. Het is ook mogelijk dat de belasting per kamer, per nacht, of per boeking gerekend wordt. Er zijn ook gemeenten die de hoogte van de belasting baseren op het aantal sterren van de accommodatie. De hoogte van toeristenbelasting varieert per bestemming en/of hotel. De getoonde prijzen op HotelSpecials.nl zijn exclusief een eventuele toeristenbelasting. Ben je woonachtig in een gemeente? Dan hoef je de toeristenbelasting niet te betalen.

Is het ontbijt bij de prijs inbegrepen? Veel van de specials via HotelSpecials.nl zijn op basis van logies en ontbijt. Echter kan de inhoud van de special per hotel, kamertype of arrangement verschillen. Sommige aanbiedingen worden exclusief ontbijt aangeboden. Meer informatie over de inhoud van de specials vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel.

Worden er servicekosten berekend?  Ja, voor elke reservering worden er servicekosten in rekening gebracht (€ 10,00 bij 1 nacht en € 15,00 bij 2 of meer nachten). Deze betaal je altijd direct vooraf aan HotelSpecials.nl. De kosten kun je voldoen via iDEAL, creditcard of een eenmalige machtiging voor een automatische incasso van je bank- of girorekeningnummer. HotelSpecials.nl rekent servicekosten om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, de beste deals te realiseren en de laagste prijs te kunnen garanderen.

Wat houden servicekosten in? Om jou beter van dienst te zijn, rekenen wij bij iedere boeking servicekosten. Op deze manier kunnen wij constant de laagste prijzen controleren en de kwaliteit waarborgen van onze hotels. Kortom, een stukje service die na jouw boeking ook nog doorgaat.

Prijzen en bijbehorende beschikbaarheid van kamers kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden specials en kamers zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. De hotels kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op HotelSpecials.nl. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de hotels nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief.

De actuele prijzen en beschikbaarheid vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Hoe is de prijsopbouw van een 3=2 Special? De gratis nacht waar je recht op hebt bij deze special is al als korting verwerkt in de prijs per persoon per nacht. Je kunt dit controleren door de prijzen op te zoeken voor 2 nachten op onze website. Je ziet dan dat de prijs voor 2 nachten gelijk is aan de 3=2 Special. Je krijgt dus inderdaad de 3e nacht gratis. Ons systeem geeft altijd de laagst mogelijke prijs weer.

Hoe is de korting per Air Miles actie opgebouwd? De 50% Air Miles korting wordt berekend over de kamer of het arrangement inclusief bijbehorende inhoud, zoals bijvoorbeeld gratis ontbijt of fietshuur. Over alle bij te boeken extra’s of extra personen kan helaas geen Air Miles korting worden berekend. Ook als je je reservering wijzigt en daardoor een meerprijs ontstaat, is het niet mogelijk deze met Air Miles te betalen.

Wat zijn de voorwaarden op de Air Miles acties bij HotelSpecials.nl? Lees meer informatie over de voorwaarden van de Air Miles acties.

naar boven

Kamerinformatie

Is het mogelijk om een eenpersoonskamer te reserveren? Alle prijzen op HotelSpecials.nl zijn op basis van 2 personen per kamer. In het geval van een reservering voor 1 persoon zal een eenpersoonstoeslag worden berekend. De kosten hiervoor kunnen per hotel verschillen en worden op de detailpagina van het hotel vermeld.

Is het mogelijk om met 3 volwassenen op 1 kamer te overnachten? Meestal is dit mogelijk. Voor het plaatsen van een extra bed op de kamer wordt doorgaans een extra vergoeding gevraagd. De hoogte van de toeslag verschilt per hotel.

Voor de beschikbaarheid en prijzen van een extra bed op de twee- of een driepersoonskamer kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in. 

Is het mogelijk een extra bed voor een kind op de kamer te plaatsen? Meestal is dit mogelijk. Voor het plaatsen van een extra bed voor een kind wordt doorgaans een kindertoeslag berekend. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van de leeftijd van het kind en het hotel dat je boekt.

Voor specifieke informatie kun je kijken op de detailpagina van het betreffende hotel of contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Zijn er ook kamers voor mindervaliden beschikbaar? Sommige hotels bieden kamers en voorzieningen voor mindervaliden. Informatie hierover vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Echter zijn niet alle hotels volledig toegankelijk voor mindervaliden.

Wij raden je daarom aan om je reservering telefonisch te maken via onze Service Desk, zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor jouw speciale wensen kunnen controleren. Neem contact op via 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in. 

Is het mogelijk om een luxer kamertype te reserveren? Naast de standaardkamers beschikken hotels ook vaak over suites en luxere kamertypes. In veel gevallen is het mogelijk om deze tegen een toeslag bovenop de arrangementprijs te reserveren. Behoort het upgraden van je reservering tot de mogelijkheden, dan wordt dit vermeld bij de arrangementen en specials van het hotel.

Voor meer informatie over de prijzen en mogelijkheden voor het upgraden van je kamertype kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of door het contactformulier in te vullen. 

Zijn er extra kosten verbonden aan een kamer met uitzicht? Het is in veel gevallen mogelijk om een kamer met een speciaal uitzicht te reserveren (denk aan zeezicht, tuinzicht of parkzicht). Indien dit mogelijk is, wordt dit meestal vermeld bij de arrangementen en specials van het hotel. Hier staat in veel gevallen ook vermeld wat de extra kosten zijn voor de kamer met een speciaal uitzicht.

Voor meer vragen over het reserveren van een kamer met een speciaal uitzicht kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in.

naar boven

Specials

Wat houdt een Special precies in? Vaste Specials zijn de speciaal door HotelSpecials.nl geselecteerde hoteldeals met aantrekkelijke extra’s. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de 3=2 Specials waarbij je 3 nachten krijgt voor de prijs van 2. Mis ook niet de Specials die zijn gericht op seizoenen, vakanties, feestdagen en promoties. Welke Specials een hotel aanbiedt, vind je direct bovenaan op de betreffende hotelpagina.

Wat houdt de gratis upgrade bij de VIP Specials in? De gratis upgrade die bij een VIP Special is inbegrepen, houdt in dat het hotel een kamer selecteert die op verschillende manieren voordeel kan bieden ten opzichte van een standaard kamer. De upgrade kan bijvoorbeeld een verblijf op een ruimere kamer betekenen, heeft een gunstigere ligging en/of prachtig uitzicht.

Is het mogelijk een zelfde Special meerdere keren achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wat is de inhoud van een Kinderen gratis mee Special? De steeds terugkerende Kinderen gratis mee specials bieden je de mogelijkheid één of meerdere kinderen kosteloos op de tweepersoonskamer te laten verblijven. De mogelijkheden voor het plaatsen van een extra bed voor jouw kinderen verschilt per hotel.

Meer informatie over het maximaal aantal bij te boeken kinderen kun je terugvinden op de detailpagina van het desbetreffende hotel. Doorgaans kunnen maximaal 1 of 2 kinderen van 0 tot 12 jaar kosteloos verblijven op basis van 2 volbetalende volwassenen op een kamer.

Voor specifieke informatie over het meenemen van kinderen bij de Kinderen gratis mee specials kun je ook bellen met onze Service Desk op telefoonnummer 0900-3335466 (25 ct. p/m).

Wat houdt een 3=2, 4=3 en 5=4 Special in? Wanneer je een 3=2 Special, 4=3 Special of 5=4 Special reserveert, krijg je de laatste nacht gratis. De gratis nacht waar je recht op hebt is bij dergelijke Specials al als korting verwerkt in de prijs per persoon per nacht. Je kunt de prijs van bijvoorbeeld een 3=2 Special controleren door de prijzen op te zoeken voor 2 nachten op onze website. Je ziet dan dat de prijs voor 2 nachten gelijk is aan de 3=2 Special, wat betekent dat je de 3e nacht gratis krijgt.

Hoe is de prijsopbouw van een 3=2 Special? De gratis nacht waar je recht op hebt bij een 3=2 Special is al als korting verwerkt in de prijs per persoon per nacht. Je kunt dit controleren door de prijzen op te zoeken voor 2 nachten op onze website. Je ziet dan dat de prijs voor 2 nachten gelijk is aan de 3=2 Special. Je krijgt dus inderdaad de 3e nacht gratis. Ons systeem geeft altijd de laagst mogelijke prijs weer.

naar boven

Wensen en extra's

Kan ik een voorkeur opgeven? U kunt tijdens het boeken een voorkeur opgeven. Deze zal naar het hotel worden verzonden zodat zij op de hoogte zijn van uw wens en hier, indien mogelijk, rekening mee kunnen houden. Het kan het zijn dat voor bepaalde wensen (als bijvoorbeeld een ander kamertype of bepaalde faciliteit) een toeslag geldt. Wenst u vooraf te weten of iets mogelijk is dan wel of hier een meerprijs op van toepassing is, neemt u dan contact op met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-0830 (30 ct. p/m) of door een e-mail te sturen naar info@hotelspecials.nl.  

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder hotel heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige hotels laten geen huisdieren toe en in andere gevallen wordt er een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Neem jij een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij je reserveringom problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Is het mogelijk om later uit te checken dan staat aangegeven? Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel. In de meeste gevallen vraagt het hotel hiervoor een extra vergoeding. Soms kun je bij je reservering ook een Lazy Sunday reserveren. Hiermee ben je gegarandeerd van een latere uitchecktijd. De eventuele extra kosten voor een Lazy Sunday vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel.

Is het mogelijk om mijn voorkeur voor bedden en een roken of niet roken kamer aan te geven? Ja, dit is mogelijk. Bij veel hotels kun je je voorkeur voor bedden (tweepersoonsbed of 2 losse bedden) en een roken of niet roken kamer opgeven. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie.

Indien jouw voorkeur van dusdanig belang is dat je boeking ervan afhangt, adviseren wij je om hier vooraf contact over op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in.

Wat is een Lazy Sunday? Bij sommige hotels kun je als extra een Lazy Sunday bijboeken. Dit is doorgaans tegen bijbetaling, maar het kan ook zijn dat de Lazy Sunday is inbegrepen in de special. De Lazy Sunday houdt in dat je langer gebruik kunt maken van de kamer dan de reguliere uitchecktijd die staat aangegeven bij de hotelinformatie. De tijd waarop je met de Lazy Sunday kunt uitchecken vind je bij de extra’s of in de omschrijving van de special.

Voor alle mogelijkheden over een Lazy Sunday bij een bepaald hotel kun je ook altijd contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in.

Kan ik van tevoren een parkeerplaats reserveren? Bij de omschrijving van het hotel staat vermeld of het hotel beschikt over parkeergelegenheid en of hier kosten aan zijn verbonden. Meestal kunnen parkeerplaatsen niet van tevoren worden gereserveerd, tenzij dit uitdrukkelijk staat vermeld op de website. Wanneer je hier gebruik van wilt maken, kun je dit tijdens het reserveringsproces bij de opmerkingen onder het kopje ‘vragen of wensen’ aangeven.

Houdt het hotel rekening met allergieën en dieetwensen? Wanneer hotels rekening houden met allergieën en dieetwensen, vind je dit terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Wanneer het van belang is dat het door jou geboekte hotel op de hoogte is van je dieetwensen en/of allergieën, raden wij je aan dit te vermelden bij de opmerkingen tijdens het reserveringsproces.

Voor vragen kun je ook altijd contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in.

Wat zijn de voorwaarden op de Air Miles acties bij HotelSpecials.nl? Lees meer informatie over de voorwaarden van de Air Miles acties.

naar boven

Betalen

Kan ik de kosten voor de hotelovernachting vooraf betalen? De verblijfskosten ben je verschuldigd aan het door jou geboekte hotel, tenzij anders vermeld op de detailpagina van het desbetreffende hotel. Vaak is het mogelijk deze kosten vooraf aan het hotel te betalen, indien er nog voldoende tijd is om de transactie te voldoen. Na de reservering ontvang je een bevestiging met de contactgegevens van het hotel. Met het hotel kun je dan contact opnemen om deze transactie te regelen.

Waarom moet ik mijn creditcardgegevens doorgeven? Bij enkele hotels wordt er gevraagd om creditcardgegevens ter garantie van je reservering. Wanneer dit het geval is, word je hierop geattendeerd in de voorwaarden. Deze voorwaarden zijn te vinden op de detailpagina van het desbetreffende hotel. Wanneer je een reservering hebt geplaatst, ben je verplicht deze gegevens binnen de vastgestelde termijn door te geven aan het door jou geboekte hotel.

Het doorgeven van je creditcardgegevens wordt gebruikt voor het garanderen van je reservering. Deze gegevens worden niet gebruikt voor het incasseren van verblijfskosten, maar zijn enkel ter garantie van je kamerreservering. Bij een no-show (wanneer je zonder annulering geen gebruik maakt van de reservering) zal het hotel de gegevens gebruiken voor het afschrijven van de totale verblijfskosten.

Wanneer een hotel aangeeft een reservering enkel te kunnen accepteren met een creditcardgarantie, maar je niet in het bezit bent van een creditcard, dan kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil de servicekosten betalen, maar het lukt niet. Wat moet ik doen? Wanneer de afschrijving van het verschuldigde bedrag aan HotelSpecials.nl is mislukt, krijg je per e-mail een herinnering. In deze e-mail tref je een link waarin wij je uitnodigen tot online betalen van het openstaande bedrag. Via deze link kun je de betaling alsnog voldoen via iDEAL of creditcard.

Voor meer informatie over de status van je betaling kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in.

Hoe lang duurt het terugstorten van een reeds betaalde overnachting en/of servicekosten? Wanneer je te maken hebt met een overboeking, dubbele reservering, afgewezen aanvraag of na het annuleren van een vooruitbetaalde reservering kan het zijn dat je recht hebt op teruggave van de reeds betaalde (service)kosten aan HotelSpecials.nl. De gemaakte kosten worden zo spoedig mogelijk teruggestort.

De termijn waarop de terugstorting plaatsvindt hangt af van je bank en de betaalmethode die je hebt gekozen bij het maken van de reservering. Bij betaling via eenmalige machtiging of iDEAL duurt het retourneren van de gemaakte kosten maximaal 10 werkdagen. In geval van een betaling met creditcard kan dit tot 30 dagen duren. Dit komt omdat de transacties van de creditcardmaatschappijen vaak maar eens per maand worden verwerkt.

Op welke manieren kan ik betalen? De servicekosten, kosten van een eventueel afgesloten annuleringsverzekering en de verblijfskosten (in geval van de vooraf betaalde specials) kun je betalen via een eenmalige machtiging, iDEAL of creditcard. HotelSpecials.nl accepteert MasterCard, Visa en American Express. Bij het gebruik van een Kredietkaart om een prepaid boeking te betalen, betaalt u 1.5% van de kamerprijs (dus niet over de extra’s, servicekosten en de eventueel afgesloten annuleringsverzekering). Bij een telefonische reservering is het niet mogelijk de verschuldigde kosten met iDEAL te voldoen.

Voor de meeste specials geldt dat de verblijfskosten ter plaatse bij het hotel moeten worden voldaan tijdens het in- of uitchecken. Voor meer informatie over de specifieke betaalmethoden van de verblijfskosten ter plaatse kun je contact opnemen met het door jou gereserveerde hotel.

Wanneer moet de overnachting worden betaald? In de meeste gevallen betaal je het volledige bedrag, met uitzondering van de servicekosten en de premie van een eventueel afgesloten annuleringsverzekering, ter plaatse bij het door jou geboekte hotel. Deze verblijfskosten betaal je dan vooraf, bij het in- of uitchecken, in het hotel. Wanneer dit niet het geval is, betaal je de kosten direct aan HotelSpecials.nl.

De servicekosten van € 10,00 (bij 1 overnachting) en € 15,00 (bij meerdere nachten) worden direct tijdens het reserveringsproces in rekening gebracht via iDEAL, creditcard of een eenmalige machtiging voor een automatische incasso van je bank- of girorekeningnummer. Bij bepaalde hotels of specials geldt echter dat je het volledige bedrag vooraf aan HotelSpecials.nl betaalt. Het totaalbedrag van de reservering, inclusief servicekosten en een eventueel afgesloten annuleringsverzekering, worden dan direct tijdens het reserveringsproces voldaan via iDEAL, creditcard of een eenmalige machtiging voor een automatische incasso van je bank- of girorekeningnummer. Bij het gebruik van een creditcard om een prepaid boeking te betalen, betaalt u 1.5% van de kamerprijs (dus niet over de extra’s, servicekosten en de eventueel afgesloten annuleringsverzekering).

Wat moet ik doen als ik geen creditcard heb (die ik nodig heb ter garantie van mijn reservering)? Wanneer een hotel aangeeft een reservering enkel te kunnen accepteren met een creditcardgarantie en je bent niet in het bezit van een creditcard, dan kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of het contactformulier invullen om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik zelf aangeven hoeveel Air Miles ik inwissel op een aanbieding? Ja, je kunt al inwisselen vanaf 1000 Air Miles. Op deze manier bepaal je zelf je korting!

Lees ook de vraag: Hoeveel Air Miles moet ik inwisselen voor een hotelreservering?

Mijn Air Miles saldo is niet toereikend voor de Air Miles actie, kan ik dan toch de aanbieding reserveren? Ja, dat is mogelijk. Je kunt al vanaf 1000 Air Miles inwisselen. Het resterende bedrag kan vervolgens contant worden bijbetaald. Is het saldo lager dan 1000 Air Miles punten, dan kan de aanbieding bovendien ook zonder Air Miles voor het totaalbedrag worden gereserveerd.

Wat zijn de voorwaarden op de Air Miles acties bij HotelSpecials.nl? Lees meer informatie over de voorwaarden van de Air Miles acties.

Het saldo op mijn HotelCadeau is niet toereikend om de boeking af te ronden. Hoe betaal ik het restantbedrag? Bij een reservering met HotelCadeau gebruik je het saldo op de HotelCadeau voor je boeking. Indien het saldo niet toereikend is, moet het restbedrag vooraf aan HotelSpecials worden betaald. Deze kosten voldoe je middels iDEAL, creditcard of een eenmalige machtiging voor een automatische incasso van je bank- of girorekeningnummer. Bij het gebruik van een creditcard om een prepaid boeking te betalen, betaalt u 1.5% van de kamerprijs (dus niet over de extra’s, servicekosten en de eventueel afgesloten annuleringsverzekering). Lees meer over de betaling: hoe verzilver ik mijn HotelCadeau?

naar boven

Bevestigen

Wanneer is de reservering definitief? De reservering is definitief wanneer je de laatste stap hebt doorlopen en op ‘definitief reserveren’ hebt geklikt. Binnen een half uur ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging (en indien gewenst binnen enkele werkdagen per post). Vanaf dit moment kun je ervan uitgaan dat je reservering in orde is.

Let op: Als je binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan je ongewenste mail. Mocht ook daar de bevestiging niet te vinden zijn, neem dan direct contact op met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in. 

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering? Binnen een half uur na het reserveren ontvang je een bevestiging op het opgegeven e-mailadres en/of postadres. Wanneer je binnen een half uur geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan je ongewenste mail. Mocht ook daar de bevestiging niet te vinden zijn dan raden wij je aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in. 

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen? Wanneer je binnen een half uur geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan je ongewenste mail. Mocht ook daar de bevestiging niet te vinden zijn dan raden wij je aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of door het contactformulier in te vullen. Om je snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te hebben:

* de naam waarop de reservering is gemaakt;
* de naam van het hotel;
* de aankomstdatum;
* het reserveringsnummer (indien bekend).

Heb je misschien een onjuist e-mailadres doorgegeven? Wanneer je een ‘Mijn Hotelspecials’- account hebt kan je door in te loggen zelf je e-mailadres wijzigen en de bevestiging nogmaals per e-mail versturen. Ga hiervoor naar Mijn Hotelspecials en dan naar ‘Mijn reserveringen’.

Ik heb de reservering definitief gemaakt, maar er wordt een foutmelding weergegeven. Wat moet ik doen? Wanneer er een foutmelding op de pagina verschijnt nadat je op ‘definitief reserveren’ hebt geklikt, neem dan direct contact op met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m). In de meeste gevallen is de reservering gewoon gelukt, maar is de pagina waar de reservering bevestigd wordt verlopen. Wanneer je telefonisch contact met ons opneemt, kunnen wij je informeren over de status van de reservering.

Wat gebeurt er als het hotel is volgeboekt? Het kan onverhoopt voorkomen dat er sprake is van een overboeking in het hotel. In dit geval neemt het hotel zo snel mogelijk contact met je op en doen zij hun uiterste best een vergelijkbaar en passend alternatief te bieden. Je bent uiteraard niet verplicht om op dit aanbod in te gaan. Bij een overboeking en het niet kunnen aanbieden van een alternatief, krijg je de reserveringskosten en kosten voor een eventuele annuleringsverzekering teruggestort. Wanneer de totale verblijfskosten reeds vooraf zijn voldaan, worden deze ook teruggestort.

naar boven

Wijzigen

Is een reservering naderhand nog te wijzigen? Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) dient dit aan ons doorgegeven te worden via het contactformulier o.v.v. het reserveringsnummer of telefonisch via 0900-9550 (25 ct. p/m). Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het hotel hiervoor akkoord geeft. HotelSpecials.nl rekent geen wijzigingskosten wanneer je bijvoorbeeld de aankomstdatum van je reservering wilt wijzigen, afhankelijk van de voorwaarden van de door jou geboekte special. Het hotel kan eventueel wel extra kosten rekenen wanneer jouw special op de gewijzigde datum in een hogere prijsklasse valt. Daarnaast wordt de prijs hoger wanneer je je verblijf van 1 naar meerdere nachten wijzigt.

Heb je een ‘Mijn Hotelspecials’- account? Dan kan je je reservering ook zelf wijzigen door in te loggen op Mijn Hotelspecials. Heb je vragen over Mijn Hotelspecials? Klik dan hier.

Hoe kan ik de aankomstdatum van mijn reservering wijzigen? Wanneer je verhinderd bent op de geboekte datum kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of het contactformulier invullen. Wij kijken dan of we je reservering kunnen verzetten naar een nieuwe datum. Het wijzigen van de reservering via HotelSpecials.nl is in principe kosteloos, afhankelijk van de voorwaarden van de door jou geboekte special. Het hotel zelf kan eventueel wel extra kosten rekenen wanneer jouw special op de gewijzigde datum in een hogere prijsklasse valt.

Heb je een ‘Mijn Hotelspecials’- account? Dan kan je je reservering ook zelf wijzigen door in te loggen op Mijn Hotelspecials. Heb je vragen over Mijn Hotelspecials? Klik dan hier.

Hoe kan ik het aantal personen, het hotel of arrangement wijzigen? Wijzigingen zijn alleen mogelijk indien het hotel hiervoor akkoord geeft. Wil je bijvoorbeeld een wijziging brengen in het arrangement, aantal personen of geboekte hotel, kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of het contactformulier invullen.

Heb je een ‘Mijn Hotelspecials’- account? Dan kan je je reservering ook zelf wijzigen door in te loggen op Mijn Hotelspecials. Heb je vragen over Mijn Hotelspecials? Klik dan hier.

Hoe kan ik een Air Miles reservering wijzigen? Wil je een reservering wijzigen (bijvoorbeeld door een andere aankomstdatum op te geven), dan kun je dit doorgeven via het contactformulier of bellen met telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m). Houd er rekening mee dat wijzigingen altijd op aanvraag zijn en alleen mogelijk worden gemaakt als het hotel hiervoor akkoord geeft. Als je je reservering wijzigt en daardoor een meerprijs ontstaat, is het niet mogelijk deze met Air Miles te betalen.

Indien ik een reservering annuleer of wijzig, ontvang ik mijn Air Miles dan retour? Wanneer je een reservering binnen de annuleringsvoorwaarden annuleert, of wijzigt naar een reservering waarvoor geen Air Miles ingewisseld kunnen worden, ontvang je jouw afgeschreven Air Miles retour. Wil je een reservering wijzigen naar een andere Air Miles actie, dan worden de spaarpunten verrekend. Houd er rekening mee dat wijzigingen op aanvraag kunnen zijn bij het hotel.

naar boven

Annuleren

Hoe kan ik een reservering annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservering worden geannuleerd. De annuleringsvoorwaarden ten tijde van het maken van de reservering zijn hierbij van toepassing. Indien je de e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kun je bellen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Let op: het hotel kan annuleringskosten in rekening brengen als de annuleringstermijn is verstreken. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele CreditCard kosten niet teruggestort. Wij adviseren je dan ook telefonisch contact te zoeken met onze Service Desk om te informeren of de reservering gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

Diverse hotels hanteren de annuleringsvoorwaarden van de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).

Heb je een ‘Mijn Hotelspecials’- account? Dan kan je je reservering ook zelf annuleren door in te loggen op Mijn Hotelspecials. Heb je vragen over Mijn Hotelspecials? Klik dan hier.

Wat is het verschil tussen annuleringsvoorwaarden en een annuleringsverzekering? Alle hotels hanteren annuleringsvoorwaarden en deze verschillen per hotel. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het hotel kosten in rekening zal brengen bij een annulering. Een annuleringsverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een reis. Wanneer je bij een annulering een rekening van het hotel ontvangt kun je deze, mits de annulering valt onder annuleringsvoorwaarden, declareren bij Europeesche Verzekeringen.

Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten? In samenwerking met Europeesche Verzekeringen biedt HotelSpecials.nl je de mogelijkheid om tijdens het maken van je reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. De premie voor een annuleringsverzekering bedraagt € 4,50 per kamer per nacht bij een maximale reissom van € 100, - per kamer per nacht. Indien de reissom meer dan € 100, - per kamer per nacht is, dan bedraagt de verzekeringspremie 5% van de reissom. Wij raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten. Wanneer je niet binnen de annuleringsvoorwaarden van het hotel annuleert, kan het hotel kosten in rekening brengen.

Meer informatie over de annuleringsvoorwaarden van een hotel vind je op de detailpagina van het betreffende hotel en in je reserveringsbevestiging. Worden er door het hotel kosten in rekening gebracht? Dan kunnen deze met de afgesloten verzekering worden verhaald op de polis. Europeesche Verzekeringen zal, mits zij de reden van annulering gegrond achten volgens hun voorwaarden, tot terugbetaling overgaan. Of de reden wel/niet gegrond is, is altijd een beslissing van de verzekeringsmaatschappij. Bekijk de algemene voorwaarden van Europeesche Verzekeringen. Wil je een claim indienen? Bekijk de vraag ‘Hoe kan ik een claim indienen bij Europeesche Verzekeringen’ over hoe dit in zijn werk gaat.

Hoe kan ik een claim indienen bij Europeesche Verzekeringen? Bij het maken van een reservering kun je ervoor kiezen om een annuleringsverzekering af te sluiten via Europeesche Verzekeringen. Indien je jouw reservering hebt geannuleerd en het hotel brengt hiervoor kosten in rekening, dan kun je een claim indienen bij Europeesche Verzekeringen. Let op: Je kunt enkel een claim indienen wanneer je een annuleringsverzekering via HotelSpecials.nl hebt afgesloten en wanneer je claim onder de voorwaarden van Europeesche Verzekeringen valt. Via de volgende link kun je een schadeformulier downloaden. Je reserveringsnummer is je polisnummer en je reserveringsbevestiging is het polisblad.

Wat houden de Uniforme Voorwaarden Horeca/UVH in? De Uniforme Voorwaarden Horeca zijn de voorwaarden waarop Nederlandse en Belgische horecabedrijven, waaronder hotels, hun diensten verlenen. Ook de voorwaarden betreft het annuleren van een reservering (of no-show) zijn hierin opgenomen. Wanneer een hotel de Uniforme Voorwaarden Horeca toepast als je je reservering hebt geannuleerd, heb je te maken met vastgestelde percentages van de verblijfskosten die in rekening worden gebracht. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van de periode wanneer je annuleert ten opzichte van de aankomstdatum.

De Uniforme Voorwaarden Horeca zijn als volgt:
Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het volgende:
a. Wanneer je meer dan 1 maand voor de ingangsdatum van je reservering annuleert, ben je geen kosten verschuldigd aan het door jou geboekte hotel.
b. Wanneer je meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum van je reservering annuleert, ben je verplicht 15% van de reserveringswaarde aan het door jou geboekte hotel te betalen.
c. Wanneer je meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum van je reservering annuleert, ben je verplicht 35% van de reserveringswaarde aan het door jou geboekte hotel te betalen.
d. Wanneer je meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum van je reservering annuleert, ben je verplicht 60% van de reserveringswaarde aan het door jou geboekte hotel te betalen.
e. Wanneer je meer dan 24 uur voor de ingangsdatum van je reservering annuleert, ben je verplicht 85% van de reserveringswaarde aan het door jou geboekte hotel te betalen.
f. Wanneer je meer dan 24 uur of minder voor de ingangsdatum van je reservering annuleert, ben je verplicht 100% van de reserveringswaarde aan het door jou geboekte hotel te betalen.

Indien ik een reservering annuleer of wijzig, ontvang ik mijn Air Miles dan retour? Wanneer je een reservering binnen de annuleringsvoorwaarden annuleert, of wijzigt naar een reservering waarvoor geen Air Miles ingewisseld kunnen worden,  ontvang je jouw afgeschreven Air Miles retour. Wil je een reservering wijzigen naar een andere Air Miles actie, dan worden de spaarpunten verrekend. Houd er rekening mee dat wijzigingen op aanvraag kunnen zijn bij het hotel.

naar boven

HotelCadeau

Wat is HotelCadeau? HotelCadeau is de ideale giftcard! Je kunt deze cadeaukaart naar wens opwaarderen van € 5,- tot € 150, - en verzilveren op HotelSpecials.nl. Bij een eventuele restwaarde blijft het bedrag op je cadeaukaart staan. Indien de kosten voor de hotelovernachting hoger zijn dan de waarde van de kaart, kan het resterende bedrag worden bijbetaald. Aan HotelCadeau zijn geen extra voorwaarden verbonden, zoals het verplicht gebruikmaken van een diner.

Lees meer over de cadeaukaart: HotelCadeau.

Hoe lang is mijn HotelCadeau geldig? De waarde van de HotelCadeau kaart is geldig tot 3 jaar na de aanschafdatum. Wanneer je een HotelCadeau via de e-mail hebt ontvangen, dan staat de waarde en geldigheid altijd in de e-mail vermeld.

Hoe kan ik het saldo van mijn HotelCadeau bekijken? Bekijk hier het saldo van je HotelCadeau: Saldo check. Wanneer je een HotelCadeau via de mail hebt ontvangen, dan staat de waarde van het HotelCadeau altijd in de e-mail vermeld.

Moet ik het saldo van mijn HotelCadeau in 1 keer opmaken? Nee, je kunt je saldo in delen verbruiken. De waarde van de cadeaukaart is geldig tot 3 jaar na de aanschafdatum.

Hoe verzilver ik mijn HotelCadeau? Volg onderstaande stappen om je HotelCadeau te verzilveren. Maak je keuze uit meer dan 4000 hotels in de Benelux, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk  en geniet van een heerlijk hotelverblijf! HotelCadeau verzilveren:

* Bekijk het hotelaanbod op HotelSpecials.nl
* Selecteer een hotel naar keuze
* Maak je reservering
* Vul het cadeaukaartnummer en de code onder de kraslaag in bij het reserveringsformulier (deze staan op de achterzijde van je cadeaukaart)
* Indien er nog een bedrag open staat, kan deze betaling worden voldaan middels iDEAL, een machtiging of creditcard. Bij het gebruik van een creditcard om een prepaid boeking te betalen, betaalt u 1.5% van de kamerprijs (dus niet over de extra’s, servicekosten en de eventueel afgesloten annuleringsverzekering).
* Bevestig de reservering
* Je HotelCadeau is verzilverd!

Let op: bewaar je HotelCadeau zorgvuldig, totdat het verblijf heeft plaatsgevonden. Mocht je in het geval van een annulering recht hebben op teruggave, dan wordt het tegoed teruggestort op de cadeaukaart.

Via de e-mail heb ik een HotelCadeau code ontvangen, hoe gebruik ik die? * Bekijk het hotelaanbod op HotelSpecials.nl
(keuze uit meer dan 4000 hotels in de Benelux, Duitsland en Frankrijk).
* Selecteer een hotel naar keuze.
* Maak jouw reservering.
* Vul de cadeau code en pin in.
* Je kunt het restant bedrag voldoen middels iDEAL, een machtiging of creditcard. Let op: bij het gebruik van een creditcard om een prepaid boeking te betalen, betaalt u 1.5% van de kamerprijs (dus niet over de extra’s, servicekosten en de eventueel afgesloten annuleringsverzekering).
* Bevestig de reservering.
* Jouw HotelCadeau is verzilverd!

Sla de HotelCadeau code zorgvuldig op, totdat het verblijf heeft plaatsgevonden. Mocht je de boeking annuleren, dan wordt de cadeau code opnieuw opgewaardeerd

Waar is HotelCadeau verkrijgbaar? HotelCadeau is te verkrijgen bij verschillende verkooppunten:

* Tabaronde, wat staat voor tabak aan de ronde tafel. Tabaronde heeft ruim 400 winkels door heel Nederland.
* Bij alle Albert Heijn supermarkten.
* Cigo
* Online via  www.GiftCards.nl.

Dus gegarandeerd dat je een HotelCadeau in de buurt kunt verkrijgen. Wacht dus niet langer en sleep dit unieke cadeau in de wacht!

Bekijk alle Cigo winkels, filialen van Tabaronde en winkels van Albert Heijn .

Wat is de waarde van een HotelCadeau? Voor elke cadeauverpakking kun je zelf de waarde bepalen van € 5,- tot € 150,-. Het hotelaanbod en de voorwaarden zijn voor alle kaarten gelijk. Wanneer je een HotelCadeau via de mail hebt ontvangen, dan staat de waarde van het HotelCadeau altijd in de e-mail vermeld.

Wat zijn de algemene voorwaarden van HotelCadeau? Lees onze algemene voorwaarden nauwkeurig door voordat je gebruikmaakt van HotelCadeau. Bekijk de algemene voorwaarden van HotelCadeau.

Wanneer en hoe betaal ik het eventuele resterende bedrag? Bij een reservering met HotelCadeau is het afhankelijk van je reservering en de waarde van je HotelCadeau of je vooraf of in het hotel betaalt. Indien er een restantbedrag overblijft, kunnen deze kosten worden voldaan middels IDEAL, een machtiging of creditcard. Lees meer over de betaling: hoe verzilver ik mijn HotelCadeau?

Met welke cadeaubonnen kan ik betalen? Je kunt bij HotelSpecials.nl betalen met een HotelCadeau. Alle overige vouchers, cadeaubonnen en dergelijke kunnen niet worden verzilverd bij het maken van een reservering via HotelSpecials.nl. Bekijk de volgende link over HotelCadeau voor meer informatie.

Het saldo op mijn HotelCadeau is niet toereikend om de boeking af te ronden. Hoe betaal ik het restantbedrag? Bij een reservering met HotelCadeau gebruik je het saldo op de HotelCadeau voor je boeking. Indien het saldo niet toereikend is, moet het restbedrag vooraf aan HotelSpecials worden betaald. Deze kosten voldoe je middels iDEAL, creditcard of een eenmalige machtiging voor een automatische incasso van je bank- of girorekeningnummer. Bij het gebruik van een creditcard om een prepaid boeking te betalen, betaalt u 1.5% van de kamerprijs (dus niet over de extra’s, servicekosten en de eventueel afgesloten annuleringsverzekering).

naar boven

Air Miles

Op welke arrangementen van HotelSpecials.nl kan ik Air Miles inwisselen? Je kunt Air Miles inwisselen op de door HotelSpecials.nl geselecteerde Air Miles acties. Deze acties zijn te herkennen aan het Air Miles logo en de 50% kortingsvermelding. De arrangementen waarop je Air Miles kunt inwisselen vind je op de overzichtspagina. Bij enkele hotels is het ook mogelijk om de reservering volledig met Air Miles te betalen.

Hoe kan ik Air Miles inwisselen voor een hotelreservering? Telefonisch
Wij vragen naar je jouw Air Miles kaartnummer en je postcode en huisnummer op te geven. Deze gegevens worden gecontroleerd met de gegevens die bij Air Miles bekend zijn. Het Air Miles nummer bestaat uit 9 cijfers beginnend met een 1 (dit nummer staat achter op de Air Miles kaart). De Air Miles worden, direct nadat de reservering is gemaakt, automatisch afgeschreven.

Website
Om Air Miles in te wisselen voor een hotelreservering, log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ben je nog niet in het bezit van Air Miles inloggegevens, dan kun je je registreren op https://www.airmiles.nl/Paginas/onlineaccountaanmaken.aspx. Na het invoeren van o.a. je Air Miles nummer word je de mogelijkheid geboden om zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Na registratie kun je alsnog een hotelreservering met Air Miles korting boeken.

Kan ik zelf aangeven hoeveel Air Miles ik inwissel op een aanbieding? Ja, dat is mogelijk. Je kunt al vanaf 1000 Air Miles inwisselen. Het resterende bedrag kan vervolgens contant worden bijbetaald. Is het saldo lager dan 1000 Air Miles punten, dan kan de aanbieding bovendien ook zonder Air Miles voor het totaalbedrag worden gereserveerd.  De 50% Air Miles korting geldt op de hotels die deelnemen aan de exclusieve Air Miles acties op HotelSpecials.nl. Bij enkele hotels is het ook mogelijk om de reservering volledig met Air Miles te betalen.

Lees ook de vraag: Hoeveel Air Miles moet ik inwisselen voor een hotelreservering?

Kan ik Air Miles inwisselen op extra’s die worden aangeboden door HotelSpecials.nl? Bij extra’s of wensen, zoals de opgave van meerdere personen, bij te boeken extra’s zoals champagne op de kamer, reserveringskosten en/of een annuleringsverzekering, is het helaas niet mogelijk om met Air Miles te betalen.

Hoeveel Air Miles moet ik inwisselen voor een hotelreservering? Bij HotelSpecials.nl is de inwisselwaarde van 1 Air Mile 1 eurocent. Het gedeelte van de hotelreservering die je betaalt met Air Miles vervangt het gedeelte dat je in euro’s betaalt.

Bijvoorbeeld: Een hotelreservering van € 100,- met 50% Air Miles korting = 5000 Air Miles + € 50,-. Bij enkele hotels is het ook mogelijk om de reservering volledig met Air Miles te betalen.

Lees ook de vraag: Mijn Air Miles saldo is niet toereikend voor de Air Miles actie, kan ik dan toch het arrangement reserveren?

Hoe is de korting per Air Miles actie opgebouwd? De 50% Air Miles korting wordt berekend over de kamer of het arrangement inclusief bijbehorende inhoud, zoals bijvoorbeeld gratis ontbijt of fietshuur. Over alle bij te boeken extra’s of extra personen kan helaas geen Air Miles korting worden berekend. Ook als je je reservering wijzigt en daardoor een meerprijs ontstaat, is het niet mogelijk deze met Air Miles te betalen.

Mijn Air Miles saldo is niet toereikend voor de Air Miles actie, kan ik dan toch het arrangement reserveren? Ja, dat is mogelijk. Je kunt al vanaf 1000 Air Miles inwisselen. Het resterende bedrag kan vervolgens contant worden bijbetaald. Is het saldo lager dan 1000 Air Miles punten, dan kan de aanbieding bovendien ook zonder Air Miles voor het totaalbedrag worden gereserveerd.

Wat zijn de voorwaarden op de Air Miles acties bij HotelSpecials.nl? Lees meer informatie over de voorwaarden van de Air Miles acties.

Hoe kan ik een Air Miles reservering wijzigen? Wil je een reservering wijzigen (bijvoorbeeld door een andere aankomstdatum op te geven), dan kun je dit per e-mail aan ons doorgeven via het contactformulier of bellen met telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m). Houd er rekening mee dat wijzigingen altijd op aanvraag zijn en alleen mogelijk worden gemaakt als het hotel hiervoor akkoord geeft. Als je je reservering wijzigt en daardoor een meerprijs ontstaat, is het niet mogelijk deze met Air Miles te betalen.

Indien ik een reservering annuleer of wijzig, ontvang ik mijn Air Miles dan retour? Wanneer je een reservering binnen de annuleringsvoorwaarden annuleert, of wijzigt naar een reservering waarvoor geen Air Miles ingewisseld kunnen worden, ontvang je jouw afgeschreven Air Miles retour. Wil je een reservering wijzigen naar een andere Air Miles actie, dan worden de spaarpunten verrekend. Houd er rekening mee dat wijzigingen op aanvraag kunnen zijn bij het hotel.

Kan ik bij HotelSpecials.nl ook Air Miles sparen? Het is niet mogelijk om bij HotelSpecials.nl Air Miles te sparen, je kunt ze echter wel op de website inwisselen.

Is het mogelijk om met Air Miles een eenpersoonskamer te reserveren? Alle prijzen op HotelSpecials.nl zijn op basis van 2 personen per kamer. In het geval van een reservering voor 1 persoon zal een eenpersoonstoeslag worden berekend. De kosten hiervoor kunnen per hotel verschillen en worden op de detailpagina van het hotel vermeld.

Mijn vraag over Air Miles staat er niet bij, hoe kan ik contact opnemen? Air Miles Klantenservice
Heb je vragen voor Air Miles Klantenservice, bijvoorbeeld over inloggen, de klantenkaart of bijschrijvingen? Dan kun je van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch contact opnemen met Air Miles via 0900-8877 (25 ct. p/m) of het contactformulier invullen. Air Miles zal binnen twee dagen dan een reactie geven op je vraag.

HotelSpecials.nl Service Desk
Staat jouw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de Service Desk van HotelSpecials.nl. Wij helpen je graag verder!

naar boven

Mijn HotelSpecials

Hoe maak ik een eigen account aan? Een eigen ‘Mijn Hotelspecials’- account maak je gemakkelijk zelf aan. Het enige wat je hoeft te doen, is te klikken op de activeringslink in de e-mail ‘Uw registratie bij HotelSpecials.nl’. Je ontvangt deze e-mail na het maken van een reservering op www.HotelSpecials.nl.

Wanneer je je registreert, dan worden de persoonsgegevens uit de laatst gemaakte boeking overgenomen in je persoonlijke account. Deze gegevens kun je ten alle tijden wijzigen. Ga voor meer informatie naar de vraag ‘Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?'. Bij het aanmaken van een 'Mijn HotelSpecials' account maak je ook automatisch een account aan voor het label HotelAanbiedingen.nl en zusteronderneming BungalowSpecials.nl. Zo kun je met één gebruikersnaam en wachtwoord op alle 3 de websites inloggen.

Wat zijn de voordelen van Mijn HotelSpecials? Zodra je account van Mijn Hotelspecials is geactiveerd, kun je je reserveringen inzien en beheren. Zo kun je bijvoorbeeld de reserveringsbevestiging opnieuw versturen en printen, maar je kunt ook een reservering wijzigen.

Doordat je zelf je reservering beheert, is een telefoontje naar onze Service Desk niet nodig. Dat scheelt kosten, maar ook tijd en je bent niet meer afhankelijk van onze openingstijden.

En kom je er toch niet helemaal uit? Dan staat onze Service Desk natuurlijk altijd voor je klaar.

Onze Service Desk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 - 22.30 uur, op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m). Je kunt ook het contactformulier invullen.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens? Naast je reservering kun je ook zelf je accountgegevens wijzigen. Je accountgegevens zijn de gegevens die zijn overgenomen bij het activeren van jouw persoonlijke account . Wanneer je inlogt en verder klikt naar ‘Mijn Gegevens’ kun je de gegevens wijzigen. Hier kan ook het wachtwoord en/of het e-mailadres waarmee je inlogt worden gewijzigd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten hoe kan ik nu inloggen? Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem. Op de inlogpagina van Mijn Hotelspecials kun je klikken op ‘wachtwoord vergeten? Klik hier’. Je vult dan alleen het e-mailadres in waarop je account geregistreerd staat en wij sturen je een nieuw wachtwoord per e-mail. Je logt daarna in met je e-mailadres en je nieuwe wachtwoord.

Wat gebeurt er met ‘Mijn Gegevens’? HotelSpecials.nl respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de website en zorgt dat alle persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wij verzamelen verschillende gegevens waarmee wij de bezoeker een zo optimaal mogelijke dienstverlening bieden. Met uw 'Mijn HotelSpecials' account kun je ook inloggen op ons label HotelAanbiedingen.nl en onze zusteronderneming BungalowSpecials.nl.

Wij gaan zeer zorgvuldig met persoonsgegevens om en verstrekken de gegevens in geen geval aan derden. In het privacy statement wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verzameld en wat wij met deze gegevens doen.

naar boven

‘Mijn nieuwsbrief voorkeuren’

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief? Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste al onze scherpe aanbiedingen!

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief? Open de ontvangen nieuwsbrief en klik op ‘afmelden’ rechts onderaan de nieuwsbrief. Vervolgens word je doorgelinkt naar de website waar je je kunt afmelden via de knop ‘ik meld me af’.

Mijn e-mailadres is niet bekend in het systeem. Hoe kan ik mij toch afmelden? Stuur jouw ontvangen nieuwsbrief door naar redactie@HotelSpecials.nl. In deze nieuwsbrief vinden wij een unieke code waarmee wij jou kunnen afmelden.

Ik heb me afgemeld, maar ik wil me graag weer aanmelden. Hoe doe ik dit? Meld je weer aan op de nieuwsbrief door hier te klikken.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen? Open de ontvangen nieuwsbrief en klik op de link ‘Mijn nieuwsbrief voorkeuren’ onderaan de nieuwsbrief. Via het tabje ‘Persoonlijke gegevens’ kun je het e-mailadres wijzigen en opslaan.

Als ik mijn e-mailadres wijzig, wordt deze dan alleen aangepast bij HotelSpecials? Als je je e-mailadres wijzigt bij HotelSpecials.nl, dan verandert deze automatisch ook voor HotelAanbiedingen.nl en BungalowSpecials.nl.
Lukt het niet om het e-mailadres te wijzigen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Er staat dat het e-mailadres al bekend is. Wat kan ik doen? Als het e-mailadres al bekend is bij HotelSpecials, dan is het niet mogelijk om dit e-mailadres nogmaals te registreren. Wil je het e-mailadres aanpassen? Ga dan naar ‘Mijn nieuwsbrief voorkeuren’ via de ontvangen nieuwsbrief.

Ik wil de nieuwsbrief een tijdje niet ontvangen. Hoe kan ik dat instellen? Open de ontvangen nieuwsbrief en klik op de link ‘Mijn nieuwsbrief voorkeuren’ onderaan de nieuwsbrief. Deze linkt door naar de website waar je bij het tabje ‘pauzeren’ kan instellen tot wanneer je geen nieuwsbrief wilt ontvangen. Wil je deze wel weer ontvangen? Klik dan op ‘hef op’.

Ik heb de nieuwsbrief gepauzeerd. Waar kan ik dat ongedaan maken? Open de ontvangen nieuwsbrief en klik op de link ‘Mijn nieuwsbrief voorkeuren’ onderaan de nieuwsbrief. Via het tabje ‘pauzeren’ kun je weer de nieuwsbrief ontvangen door op ‘hef op’ te klikken.

Ik wil instellen hoe vaak ik de nieuwsbrief wil ontvangen. Hoe kan ik dit doen? Open de ontvangen nieuwsbrief en klik op de link ‘Mijn nieuwsbrief voorkeuren’ onderaan de nieuwsbrief. Via het tabje ‘aantal ontvangen’ stel je in hoe vaak je de nieuwsbrief wilt ontvangen.

Ik ben verhuisd maar ik kan het juiste land niet aanvinken. Je kan hiervoor contact opnemen met redactie@hotelspecials.nl

Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik doen? Heb je problemen of vragen m.b.t. de nieuwsbrief? Mail dan naar redactie@hotelspecials.nl en we proberen je zo snel mogelijk te helpen.

naar boven

Price Alert

Wat houdt de Price Alert in? Ben jij altijd op zoek naar de scherpste prijs? Maar voldoet de zoekopdracht en prijs op dit moment niet aan jouw wensen. Dan gaat HotelSpecials.nl a.d.v jouw ingestelde Price Alert op zoek naar hotels die wel aan jouw prijswensen voldoen. Let wel; om een Price Alert in te stellen, dien je een "Mijn HotelSpecials" account te hebben. Klik hier om een account aan te maken.

Ben jij bijvoorbeeld op zoek naar Hotel in Utrecht maar geeft de zoekopdracht niet de gewenste prijs. Stel dan een Price Alert in voor Utrecht met de gewenste prijs die je wilt betalen. Of wil je naar dat ene hotel, dan kun je ook een Price Alert instellen voor een specifiek hotel. Wanneer jouw prijs een match heeft, ontvang je een e-mail met daarin de resultaten.

Waar kan ik de Price Alert terugvinden? Je kunt het overzicht van jouw Price Alerts terugvinden in je “Mijn HotelSpecials” account. Log in met jouw persoonlijke gegevens en bekijk alle Price Alerts in “Mijn Price Alerts”.

Log in met jouw HotelSpecials account.
Heb je nog geen "Mijn HotelSpecials" account? Maak deze dan hier aan.

Kan ik een Price Alert wijzigen? Je kunt een ingestelde Price Alert niet wijzigen. Wel kun je de Price Alert deactiveren en een nieuwe Price Alert aanmaken. Het deactiveren van de Alert kun je doen in jouw “Mijn HotelSpecials” account.

Log in met jouw HotelSpecials account.
Heb je nog geen "Mijn HotelSpecials" account? Maak deze dan hier aan.

Kan ik een Price Alert verwijderen? Je kunt de Price Alert altijd weer verwijderen. Log in met jouw “Mijn HotelSpecials” account en ga naar “Mijn Price Alerts”. Hier kun je de Price Alert deactiveren.

Log in met jouw HotelSpecials account.
Heb je nog geen "Mijn HotelSpecials" account? Maak deze dan hier aan.

Is de Price Alert bindend? Wanneer je een Price Alert instelt, is deze niet bindend. Je kunt ten alle tijden de Price Alert deactiveren. Wanneer jouw Price Alert een match heeft en je een mail ontvangt, dan is dit een service die HotelSpecials.nl jou biedt. Vanzelfsprekend is het aanbod geheel vrijblijvend.

Wat heb je nodig om een Price Alert in te stellen? Wanneer je een Price Alert wilt instellen, heb je een "Mijn HotelSpecials" account nodig. Heb je nog geen account? Dan kun je deze hier aanmaken.

Log in met jouw HotelSpecials account.
Lees hier meer over het "Mijn HotelSpecials" account.

naar boven

Jouw mening/ervaring

Hoe kan ik mijn mening/ervaring delen? Iedere dag streven wij ernaar onze gasten de leukste aanbiedingen tegen de beste voorwaarden te bieden. Behalve scherpste specials, bieden wij een servicedesk welke 7 dagen per week bereikbaar is om vragen te beantwoorden of te assisteren bij het boeken.

Jij weet als geen ander hoe JIJ onze service ervaart. Wij horen dan ook graag jouw mening over onze dienstverlening. Hiervoor kun je heel gemakkelijk ons contactformulier gebruiken.  

Welke meningen/ervaringen hebben gasten/hotels? Hoe werden wij door andere gasten/hotels gewaardeerd? Lees het terug op de klantenservice pagina jouw mening/ervaring.

Wil je ook jouw mening/ervaring delen?
Doe dat dan via het contactformulier.

Alle beoordelingen zijn gepubliceerd met medewerking van de desbetreffende persoon/personen.

naar boven

HotelSpecials.nl algemeen

Hoe gaat HotelSpecials.nl om met persoonsgegevens? HotelSpecials.nl respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de website en zorgt dat alle persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wij verzamelen verschillende gegevens waarmee wij de bezoeker een zo optimaal mogelijke dienstverlening bieden. Ook gaan wij zeer zorgvuldig met persoonsgegevens om. Daarnaast verstrekken wij de gegevens in geen geval aan derden. In het privacy statement wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verzameld en wat wij met deze gegevens doen.

Hoe kan ik contact opnemen met HotelSpecials.nl? Voor vragen kan van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 22.30 uur, zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 22.00 uur contact worden opgenomen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of vul het contactformulier in.

Geldt er een rookbeleid in de Nederlandse horeca? Sinds 1 juli 2008 is in Nederland het rookverbod voor de horeca van kracht. Het ministerie heeft besloten dat er vanaf dan niet meer gerookt mag worden in horecagelegenheden. Hieronder vallen ook hotels. Dit houdt in dat er vanaf dat moment alleen nog rookvrije kamers worden aangeboden en er in alle openbare ruimtes, zoals restaurants en bars, niet gerookt mag worden. Ook in België, Duitsland en Frankrijk zijn nagenoeg alle horecagelegenheden rookvrij.

Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende het hotel (kamer/diner/service) kunnen het beste ter plekke in het hotel worden gemeld. Het hotel kan op dat moment de klacht in behandeling nemen.

Heb je een klacht? Dien deze dan zo snel mogelijk in via dit formulier. Klachten kunnen tot uiterlijk 2 maanden na afloop van de reservering in behandeling worden genomen.

Klachten over onze dienstverlening kunnen ook naar dit e-mailadres worden gestuurd. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen een klacht in behandeling te nemen. We reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op een klacht. Hiervan wordt een bevestiging gestuurd.

Waarom staan de telefoonnummers van de hotels niet vermeld? De specials die getoond worden op HotelSpecials.nl zijn alleen via ons te reserveren. Indien je specifieke vragen hebt over het hotel, kan onze Service Desk deze voor je beantwoorden.