Hulp nodig?

Heb je vragen?

Voordat je contact met ons opneemt, adviseren we je eerst een kijkje te nemen bij de veelgestelde vragen. Dan heb je je antwoord een stuk sneller!

Hieronder vind je de meest gestelde vragen van dit moment:

  1. Wat moet ik doen omtrent het Coronavirus en mijn boeking?
  2. Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
  3. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
  4. Ik heb geen bevestiging gehad, wat nu?
  5. Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een hotelkamer?
  6. Hoe kunnen de kamerprijzen per dag verschillen?
  7. Hoeveel moet ik betalen om kinderen mee te nemen?
  8. Kan ik extra voorkeuren en/of faciliteiten opgeven?
  9. Kan ik mijn huisdier meenemen?
  10. Het lukt niet om te betalen. Wat moet ik doen?
  11. Hoe kan ik het saldo van mijn HotelCadeau/-voucher bekijken?

Contact opnemen

LET OP: vanwege alle maatregelen die wij moeten treffen rondom het Coronavirus, lukt het ons op dit moment helaas niet om je telefonisch te woord te kunnen staan. We adviseren je om ons via e-mail te contacteren om zo snel mogelijk geholpen te worden. We kunnen je  beloven dat we met man en macht bezig zijn om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Alvast excuus voor het ongemak. 

Via het contactformulier

Wil je via e-mail contact met ons? Vul dan het contactformulier in. 

Openingstijden HotelSpecials

Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur