Deel dit hotel

Service & Contact

Grand Hotel des Terreaux

16 RUE LANTERNE, 69001, Lyon, Frankrijk

Bekijk op kaart

 
  • Luxe kamers
  • UNESCO Werelderfgoedlijst
  • Binnenzwembad

Geniet van een citytrip naar Lyon met Grand Hotel des Terreaux. Ga cultuur snuiven in het historische centrum met...

Meer informatie
Vanaf
120,-
Per kamer per nacht
  • Standaard 2 persoonskamer

Veelgestelde vragen over het hotel

Hotel

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Ja, dit is mogelijk. U kunt echter nog niet op uw kamer. Uw bagage kunt u kwijt in een opslagruimte.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 00:00 tot 24:00.

Is het hotel geschikt voor mindervaliden? Nee, het hotel is niet geschikt voor mindervaliden.

Beschikt het hotel over een lift? Ja, alle etages kunnen met een lift bereikt worden.

Is het hotel rookvrij? Het hotel is geheel rookvrij.

Is er parkeergelegenheid in de buurt? Ja, u kunt in de buurt van het hotel parkeren tegen een tarief van € 35.00 per dag.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel? Nee, er zijn geen huisdieren toegestaan.

Kamer

Hoeveel kamers heeft het hotel? Het hotel beschikt over 53 kamers

Kan ik een kamer met voorkeursuitzicht boeken? Nee, het is niet mogelijk een kamer met voorkeursuitzicht te boeken.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer? Nee, u kunt geen voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer.

Heeft het hotel allergievrije kamers? Nee, het hotel heeft geen allergievrije kamers.

Kan ik voorkeur opgeven voor een rokers of niet-rokers kamer? U kunt geen voorkeur opgeven voor roken/niet roken.

Kan er een baby op de kamer slapen? Nee, het is niet mogelijk met een baby op de kamer te slapen.

Is het mogelijk met drie personen op een kamer te slapen? Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Kan ik voorkeur opgeven voor losse bedden of een tweepersoonsbed? Tijdens het boekingsproces kan er een voorkeur opgegeven worden voor een tweepersoons bed of twee eenpersoons bedden.

Ligging

Hoe ver ligt het hotel van het treinstation? Het hotel ligt 3.5 km van een treinstation PART- DIEU.

Hoe ver ligt het hotel van het vliegveld? Het hotel ligt 30 km van het vliegveld SAINT EXUPERY.

Hoe ver ligt het hotel van de metro? Het hotel ligt 0.2 km van een metrostation HOTEL DE VILLE.

Restaurant

Is het mogelijk om het ontbijt op de kamer te serveren? Ja, dit is mogelijk

Is het mogelijk om een lunchpakket te krijgen? Nee, dit is niet mogelijk

Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen? Ja, er wordt rekening gehouden met de volgende diëten: glutenvrij.

Veelgestelde vragen over de reservering

Reserveren

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Heb je een kamer of special gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zelf via de website reserveren of contact met ons opnemen. 

Een hotel boeken via HotelSpecials
Wil je via de website  reserveren? Kies dan het hotel en de special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging. 

Geen bevestiging ontvangen? Stuur ons dan even een WhatsApp bericht (06-38482139)

Is het mogelijk een kamer alleen overdag te reserveren? Via HotelSpecials is het alleen mogelijk om een reservering te maken met een minimaal verblijf van 1 nacht. Wij bieden geen hotels met dagtarieven aan.

Is het mogelijk om een Special meerdere keren achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kun je contact opnemen met onze Service Desk.

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer? De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden je aan om bij vragen over de beschikbaarheid contact op te nemen met onze Service Desk.

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservering? Gereserveerde kamers zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien je op de dag van aankomst na 18.00 uur in het hotel arriveert, dien je het hotelpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen, zodat zij de kamer(s) vast kunnen houden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dien je dit vroegtijdig aan te geven.

Wat houdt laagste prijsgarantie van HotelSpecials.nl in? HotelSpecials biedt haar klanten de laagste prijsgarantie. Dit betekent dat je op het moment van boeken gegarandeerd de laagste prijs betaalt voor een aanbieding op onze website. Deze laagste prijsgarantie wordt dagelijks geüpdatet en gecontroleerd.

Mocht je dezelfde aanbieding bij een vergelijkbare aanbieder toch goedkoper aantreffen, dan betalen wij jou het verschil terug. Er zijn echter de volgende voorwaarden aan verbonden: 
* Identiek kamertype en aantal personen 
* Identieke aankomstdatum 
* Uiterlijk 24 uur na het maken van de boeking 
* Alle prijzen zijn excl. een eventuele citytax en servicekosten van € 10,00 bij 1 nacht en € 15,00 bij 2 of meerdere nachten 
* Identieke annuleringsvoorwaarden 
* Identieke betalingsvoorwaarden 
* Identieke inhoud van de Special of het arrangement

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? Boeken via HotelSpecials is mogelijk vanaf de leeftijd van 18 jaar. Er dient minimaal één persoon van 18 jaar of ouder aanwezig te zijn tijdens het verblijf.

Kan ik na mijn reservering mij beroepen op het herroepingsrecht? Nee, na een reservering via HotelSpecials kun je je niet beroepen op het herroepingsrecht. Voor diensten waarbij een reservering van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat je niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren. Bekijk ook de algemene voorwaarden van HotelSpecials.nl.

Vraagt het hotel een borg? Enkele hotels vragen een borg. Dit kan in de vorm van een creditcard of een geldbedrag. Wanneer je geen gebruik maakt van extra's (als pay-tv en minibar), zal het hotel jouw borg retourneren.