Veelgestelde vragen

Kan ik mijn boeking op een later tijdstip wijzigen?

  • Hoe kan mijn reservering wijzigen?

    Het wijzigen van je boeking is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van de boeking. Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum), kun je ons makkelijk een WhatsApp bericht sturen (06-38482139). 

    HotelSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging kan het zo zijn dat het hotel een extra bedrag in rekening brengt. Mocht het hotel extra kosten rekenen, dan overleggen wij deze kosten vanzelfsprekend met je. 

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    Het annuleren van je boeking kun je heel makkelijk zelf:

    1. Open je reseringsbevestiging

    2. Scroll naar Reservering annuleren?

    3. Klink op de link

    4. Bevestig dat je de reservering definitief wilt annuleren

    Let op: de reservering is pas geannuleerd wanneer je deze stappen hebt doorlopen en een annuleringsbevestiging hebt ontvangen. 

    Goed om te weten: het hotel kan annuleringskosten in rekening brengen als de annuleringstermijn is verstreken. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten niet teruggestort. 

    Diverse hotels hanteren de annuleringsvoorwaarden van de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).

  • Is het mogelijk om later uit te checken dan staat aangegeven?

    Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel. In de meeste gevallen vraagt het hotel hiervoor een extra vergoeding. Soms kun je bij je reservering ook een Lazy Sunday reserveren. Hiermee ben je gegarandeerd van een latere uitchecktijd. De eventuele extra kosten voor een Lazy Sunday vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel.

  • Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer?

    De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jouw gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Indien er geen kamers worden getoond op de door jouw gekozen datum, zijn er geen kamers beschikbaar. 

  • Hoeveel moet ik betalen om kinderen mee te nemen?

    Voor kinderen gelden in sommige gevallen speciale kamerprijzen. Deze prijzen verschillen per hotel en per leeftijd van het kind. Kinderprijzen zijn alleen van kracht bij 2 betalende volwassenen op de kamer. Wanneer je een reservering wilt maken voor 1 volwassene en 1 kind wordt de prijs voor 2 volwassenen berekend. Meestal zijn de prijzen en beschikbaarheid voor een extra bed voor 1 kind op aanvraag beschikbaar. 

    Voor specifieke informatie kun je ook de detailpagina van het betreffende hotel bekijken.

  • Kan ik mijn voorkeuren opgeven?

    Je kunt tijdens het boeken een voorkeur opgeven. Deze zal naar het hotel worden verzonden zodat zij op de hoogte zijn van de wens en hier rekening mee kunnen houden. Het kan zijn dat voor bepaalde wensen (zoals een ander kamertype of bepaalde faciliteit) een toeslag geldt. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie. 

    Indien jouw voorkeur van dusdanig belang is dat je boeking ervan afhangt, adviseren wij je om hier vooraf contact over op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482139)

  • Is het mogelijk een extra bed voor een kind op de kamer te plaatsen?

    Meestal is dit mogelijk. Voor het plaatsen van een extra bed voor een kind wordt doorgaans een kindertoeslag berekend. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van de leeftijd van het kind en het hotel dat je boekt.

    Voor specifieke informatie kun je kijken op de detailpagina van het betreffende hotel.

  • Hoe kan ik de aankomstdatum van mijn reservering wijzigen?

    Wanneer je verhinderd bent op de geboekte datum kun je ons makkelijk een WhatsApp bericht (06-38482139) sturen. 

    HotelSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging, kan het zo zijn dat het hotel een extra bedrag in rekening brengt. Mocht het hotel extra kosten rekenen, dan overleggen wij deze kosten vanzelfsprekend met jou. 

  • Hoe kan ik het aantal personen, het hotel of arrangement wijzigen?

    Wijzigingen zijn alleen mogelijk indien het hotel hiervoor akkoord geeft. Wil je bijvoorbeeld een wijziging brengen in de Special, aantal personen of geboekte hotel, kun je ons makkelijk een WhatsApp bericht (06-38482139) sturen.

    HotelSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging, kan het zo zijn dat het hotel een extra bedrag in rekening brengt. Mocht het hotel extra kosten rekenen, dan overleggen wij deze kosten vanzelfsprekend met jou.