0900 9550 (25 ct/min) Ma 09:00 - 22:00

Veelgestelde vragen

Welke soorten aanbiedingen zijn er op HotelSpecials?

  • Welke type aanbiedingen vind ik bij HotelSpecials?

    Specials

    Specials zijn de speciaal door HotelSpecials geselecteerde hotelaanbiedingen met verleidelijke extra’s. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de 3=2 Special waarbij je 3 nachten krijgt voor de prijs van 2. Er zijn ook Specials die specifiek zijn gericht op seizoenen, vakanties en  belevingen. Leuk is dat bij een Special het ontbijt altijd is inbegrepen!

    DagAanbieding

    De DagAanbieding wisselt dagelijks en is daarmee slechts 24 uur boekbaar. Kenmerkend is de tijdelijk hoge korting op een deal.  Leuk is dat deze aanbieding ook altijd inclusief ontbijt is.

    WeekAanbieding

    Wat de WeekAanbieding inhoudt, verschilt per week. Deze aanbieding biedt extra voordeel op een unieke deal . Het is goed om te weten dat een WeekAanbieding vaak leuke extra’s oplevert, zoals bijvoorbeeld een gratis upgrade naar een luxe kamer.

    Secret Hotel

    Boek je een Secret Hotel, dan is de naam en precieze locatie van het hotel, in tegenstelling tot een reservering bij een regulier hotel, nog even geheim totdat je de reserveringsbevestiging ontvangt. De naam van het hotel ontvang je uiterlijk 48 uur voor aankomst. Kortom, een verrassende aanbieding voor een lage prijs! Een belangrijk verschil met een regulier hotel is dat reserveringen voor de Secret Hotels meestal niet te wijzigen en/of te annuleren zijn. In geval van annulering zal de gehele reserveringssom in rekening worden gebracht.

  • Wat zijn Specials?

    Specials zijn samengesteld met altijd een lekker ontbijt en een waardevolle extra of  goede korting! Zo is er de 3=2 Special waar je een gratis nacht krijgt, ideaal voor een weekendje weg. Of de Wellness Special waar je dagelijks gratis toegang tot de wellness krijgt. Wil je weten welke Special het beste bij jou past? Bekijk dan alle Specials.

    Om deze Specials voor jou samen te stellen werkt ons team van accountmanagers elke dag samen met onze hotelpartners om zo de beste Specials te regelen. Jouw wensen staan hierbij centraal en wij doen dan ook alles om jouw wensen te matchen met de beste Specials en de beste hotels Op Specials berekenen wij servicekosten. Zo kunnen wij steeds de beste Specials voor jou blijven regelen en vind je gemakkelijk een Special naar wens. 

  • Wat houdt de gratis upgrade bij de VIP Specials in?

    De gratis upgrade die bij een VIP Special is inbegrepen, houdt in dat het hotel een kamer selecteert die op verschillende manieren voordeel kan bieden ten opzichte van een standaard kamer. De upgrade kan bijvoorbeeld een verblijf op een ruimere kamer betekenen, heeft een gunstigere ligging en/of prachtig uitzicht.

  • Waarom betaal ik servicekosten op Specials?

    Op Specials berekenen wij servicekosten. Zo kunnen wij steeds de beste Specials voor jou blijven regelen en vind je gemakkelijk een Special naar wens

  • Wat houdt een 2=1, 3=2, 4=3 en 5=4 Special in?

    Wanneer je een gratis nacht Special boekt, krijg je de laatste nacht gratis. De gratis nacht waar je recht op hebt is bij dergelijke Specials al als korting verwerkt in de prijs per kamer per nacht. Je kunt de prijs van bijvoorbeeld een 3=2 Special controleren door de prijzen op te zoeken voor 2 nachten op onze website. Je ziet dan dat de prijs voor 2 nachten gelijk is aan de 3=2 Special, wat betekent dat je de 3e nacht gratis krijgt. En bij al onze Specials is het ontbijt altijd inclusief. 

  • Wat is de inhoud van een Family Special?

    Bij de Family Specials bieden we je de mogelijkheid om één of meerdere kinderen kosteloos op de tweepersoonskamer te laten verblijven. De mogelijkheden voor het plaatsen van een extra bed voor jouw kinderen verschilt per hotel.

    Meer informatie over het maximaal aantal bij te reserveren kinderen kun je terugvinden op de detailpagina van het desbetreffende hotel. Doorgaans kunnen maximaal 1 of 2 kinderen van 0 tot 12 jaar kosteloos verblijven op basis van 2 betalende volwassenen op een kamer.

    Voor specifieke informatie over het meenemen van kinderen bij de Family Specials kun je ook onze Service Desk contacteren.

  • Wat is de inhoud van een Halfpension Special?

    De Halfpension Special is een ideale Special als je niet wil nadenken over het ontbijt en het diner. Bij deze Special is namelijk het ontbijt en het diner inbegrepen. Het diner kan in de vorm zijn van een 3-gangen diner of buffet. Op onze website vind je de Halfpension Specials hier.

    Voor specifieke informatie over de Halfpension Special kun je contact opnemen met onze Service Desk. Dit kan gemakkelijk en gratis via WhatsApp (06-38482139). 

  • Wat is de inhoud van een Wellness Special?

    De Wellness Special is een heerlijke Special als je wilt relaxen tijdens je weekendje weg. De hotels die een Wellness Special hebben, beschikken zelf over een wellness ruimte of hebben voor jullie gratis toegang geregeld bij het nabijgelegen wellness center. Als je de Wellness Special voor 1 nacht boekt, krijg je 2 dagen toegang tot de wellness. Dus op de dag van aankomst en op de dag van vertrek, tenzij anders is aangegeven. 

    Voor specifieke informatie over de Wellness Special kun je contact opnemen met onze Service Desk. Dit kan gemakkelijk en gratis via WhatsApp (06-38482139). 

  • Zijn Specials alleen voor 2 personen?

    Nee hoor, ook als je alleen wilt genieten van een Special kan dat. Op HotelSpecials zijn echter alle prijzen actuele vanafprijzen op basis van een tweepersoonsbezetting, incl. btw en excl. servicekosten. Bij de getoonde prijzen staat altijd duidelijk aangegeven of deze inclusief of exclusief citytax zijn.

    In geval van eenpersoonsbezetting kan een toeslag gerekend worden.

  • Is het mogelijk om voor 1 persoon te reserveren?

    Alle prijzen op HotelSpecials zijn op basis van 2 personen per kamer. In het geval van een reservering voor 1 persoon zal een eenpersoonstoeslag worden berekend. De kosten hiervoor kunnen per hotel verschillen en worden op de detailpagina van het hotel vermeld.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op