Veelgestelde vragen

Speciale wensen

  • Kan ik extra voorkeuren en/of faciliteiten opgeven of wijzigen?

    Jazeker, je kunt tijdens het reserveren extra voorkeuren en/of faciliteiten opgeven. Deze zal naar het hotel worden verzonden zodat zij op de hoogte zijn van de wens en hier rekening mee kunnen houden. Het kan zijn dat voor bepaalde wensen (zoals een ander kamertype of een bepaalde faciliteit) een toeslag geldt. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie.

    In het geval je nog extra voorkeuren na de reservering wil opgeven, dien je direct contact op te nemen met het hotel. De contactgegevens van het hotel vind je terug op de reserveringsbevestiging.

    Indien jouw voorkeur van medisch belang is dat je boeking ervan afhangt, adviseren wij je om hier vooraf contact over op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier

     

  • Houdt het hotel rekening met allergieën en dieetwensen?

    Wanneer een hotel rekening houdt met allergieën en dieetwensen kan je dit terug vinden op de detailpagina van het betreffende hotel. Wanneer het van belang is dat het door jou gereserveerde hotel op de hoogte is van je dieetwensen en/of allergieën, raden wij je aan dit te vermelden bij de opmerkingen tijdens het reserveringsproces.
     

  • Is het mogelijk om aan te geven wat voor bed ik wil?

    Ja, Het is bij veel hotels mogelijk om een voorkeur voor bedden (bijv. tweepersoonsbed of 2 losse bedden) op te geven tijdens het reserveren. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie.
     

  • Is het mogelijk om later uit te checken dan staat aangegeven?

    Ja, bij veel hotels is het mogelijk om later uit te checken. Doorgaans vragen hotels hier wel een extra vergoeding voor. Bekijk anders onze VIP Upgrade Specials, waarbij je gratis profiteert van een late check-out! Je bekijkt ze hier: Geniet van extra luxe met de VIP Upgrade Specials (hotelspecials.nl)

  • Is het mogelijk om mijn voorkeur voor een roken op de kamer aan te geven?

    Ja, je kunt bij veel hotels een voorkeur voor roken (bijv. roken toegestaan of niet-roken kamer) opgeven tijdens het reserveren. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie.
     

  • Hoe en wanneer maak ik een groepsboeking?

    Een groepsboeking is een boeking van 10 of meer kamers. Per hotel kan je bekijken of het hotel beschikbaarheid heeft voor de groep. Je kan, afhankelijk van de beschikbaarheid, per boeking tot maximaal 20 kamers reserveren via onze website direct bij het hotel.

    Houd er rekening mee dat de annuleringsvoorwaarden voor een groepsboeking afwijken van een individuele reservering. Onze collega’s van de klantenservice informeren je graag over de voorwaarden en mogelijkheden. Je kunt contact met hen opnemen via het contactformulier.

  • Kan ik extra's bijboeken bij een groepsboeking?

    Het is alleen mogelijk om de extra's bij te boeken die op onze website vermeld staan, zoals een welkomstdiner of fietshuur. De andere extra's die genoemd zijn op onze website zijn helaas niet mogelijk om aan te bieden, zoals bv. een vergaderzaal. We adviseren je om hiervoor direct contact op te nemen met het hotel om de mogelijkheden te bespreken.

  • Kan ik mijn huisdier meenemen?

    Ieder hotel heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige hotels laten geen huisdieren toe en in andere gevallen wordt er een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Neem jij een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij je reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen. Bekijk hier alle huisdiervriendelijke hotels.
     

  • Kan ik ontbijt bijboeken?

    Ja dit is mogelijk, je kunt tijdens het reserveren ontbijt bij je overnachting boeken.  Bekijk één van onze unieke Specials, hier zit namelijk het ontbijt altijd inbegrepen!


     

  • Kan ik van tevoren een parkeerplaats reserveren?

    Bij de omschrijving van het hotel staat vermeld of het hotel beschikt over parkeergelegenheid en of hier kosten aan zijn verbonden. Meestal kunnen parkeerplaatsen niet van tevoren worden gereserveerd, tenzij dit uitdrukkelijk staat vermeld op de website. Wanneer je hier gebruik van wilt maken, kun je dit tijdens het reserveringsproces opgeven.

  • Zijn er ook kamers voor mindervaliden beschikbaar?

    Sommige hotels bieden kamers en voorzieningen voor mindervaliden. Informatie hierover vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Echter zijn niet alle hotels volledig toegankelijk voor mindervaliden. 

    Wij raden je daarom aan om je reservering te maken via onze klantenservice. Op deze manier kunnen onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor jouw wensen controleren. Je kunt gemakkelijk contact met ons opnemen via het contactformulier. Tip: geef aan op welk telefoonnummer je eventueel te bereiken bent.

  • Is het mogelijk een extra bed op de kamer te plaatsen?

    In de meeste gevallen is dit mogelijk. Voor het plaatsen van een extra bed op de kamer wordt doorgaans een extra vergoeding gevraagd. De hoogte van de toeslag verschilt per hotel. Wanneer het extra bed voor een kind bestemd is, wordt er een kindertoeslag berekend. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van de leeftijd van het kind en het betreffende hotel.

    Voor specifieke informatie kun je kijken op de detailpagina van het betreffende hotel.

  • Kan ik voorkeuren voor de ligging van een kamer opgeven?

    Ja, je kunt bij veel hotels een voorkeur voor ligging van de kamer (bijv. met uitzicht of dichtbij de lift) opgeven tijdens het reserveren. Doorgaans wordt hier een extra vergoeding voor gevraagd vanuit het hotel. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie.