Bastion Hotel Tilburg , 4 Sterren

Kempenbaan 2 5018 TK Tilburg Nederland

Over het hotel

  • Nabij het gezellige centrum van Tilburg
  • Safaripark Beekse Bergen op 5 minuten rijden
  • Gratis parkeergelegenheid
Bastion Hotel Tilburg ligt in een van de gezelligste winkel- en uitgaanssteden van Nederland. Het hotel ligt aan de A58, gunstig ten opzichte van het...
Lees meer
7.4 /10 Goed
  • Locatie 7.7
  • Prijs-kwaliteitverhouding 6.8
  • Personeel (gastvrijheid en service) 7.5
  • Sfeer in het hotel 7.3
  • Kamer comfort en kwaliteit 7.6
  • Netheid / hygiëne 7.9
  • Variatie en kwaliteit ontbijt 7.1
  • Kwaliteit diner 6.4
Gebaseerd op 21 echte beoordelingen door onze gasten.
Zeer schone en ruime kamer Goed ventilatiesysteem Grote badkamer. Zeepjes worden aangevuld
Anoniem ‐ NL, 31 jul 2023
Alle beoordelingen (21)
Kempenbaan 2 5018 TK Tilburg Nederland
Afstand tot:
Centrum
2.3 km
Bushalte
200 m
Treinstation
3.3 km
Vliegveld
28 km

Wanneer wil je weg?

Jouw reisdata

Aankomst Vertrek
MA DI WO DO VR ZA ZO
Maart 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
April 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
Mei 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
Juni 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
Juli 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
Augustus 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
September 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
Oktober 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
November 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
December 2024
MA DI WO DO VR ZA ZO
Januari 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO
Februari 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO
Maart 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO
April 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO
Mei 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO
Juni 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO
Juli 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO
Augustus 2025
MA DI WO DO VR ZA ZO

Toon alleen aanbod met:

Door ons aanbevolen

Voor de koopjesjagers
Voor de koopjesjagers afbeelding van Voordeel Special

Voordeel Special

Deluxe kamer
Opties Aantal nachten

Voordeel Special

Deluxe kamer
    • De scherpste prijs voor deze kamer
    • Inclusief ontbijt
    • Gratis annuleren
      Je kunt gratis annuleren tot 12:00 uur op de dag van aankomst. De servicekosten blijven voor jouw rekening
    • Vooraf betalen
    Aantal nachten
    Bekijk details
Aantal nachten
Vanaf € 129,50 € 107,56 -17 % korting
per kamer per nacht
Excl. € 13,65 bijkomende kosten op basis van 2 personen en 1 nacht
Citytax € 3,65 p.p.p.n. Servicekosten € 10

Kamers

Deluxe kamer

afbeelding van Deluxe kamer

Deluxe kamer

  • Max. 2 volwassenen en 1 kind
  • 2 eenpersoonsbedden
28m2 Gratis Wifi Airconditioning
Opties Aantal nachten
  • Hotdeal
    • Optioneel ontbijt voor € 17,75
      € 17.75 per persoon per ontbijt
    • Annuleren niet mogelijk
      U kunt niet annuleren of wijzigen. Bij het annuleren of wijzigen van de boeking worden de volledige kosten in rekening gebracht
    • Vooraf betalen
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Bekijk details
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Vanaf € 84
    per kamer per nacht
    Excl. € 3,65 bijkomende kosten op basis van 2 personen en 1 nacht
    Citytax € 3,65 p.p.p.n.
    • Optioneel ontbijt voor € 17,75
      € 17.75 per persoon per ontbijt
    • Gratis annuleren
      Je kunt gratis annuleren tot 12:00 uur op de dag van aankomst. De servicekosten blijven voor jouw rekening
    • Vooraf betalen
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Bekijk details
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Vanaf € 94
    per kamer per nacht
    Excl. € 3,65 bijkomende kosten op basis van 2 personen en 1 nacht
    Citytax € 3,65 p.p.p.n.
  • Hotdeal
    • Inclusief ontbijt
    • Annuleren niet mogelijk
      U kunt niet annuleren of wijzigen. Bij het annuleren of wijzigen van de boeking worden de volledige kosten in rekening gebracht
    • Vooraf betalen
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Bekijk details
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Vanaf € 119,50
    per kamer per nacht
    Excl. € 3,65 bijkomende kosten op basis van 2 personen en 1 nacht
    Citytax € 3,65 p.p.p.n.
    • Inclusief ontbijt
    • Gratis annuleren
      Je kunt gratis annuleren tot 12:00 uur op de dag van aankomst. De servicekosten blijven voor jouw rekening
    • Vooraf betalen
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Bekijk details
    Aantal nachten
    Vanaf 1 nacht
    Vanaf € 129,50
    per kamer per nacht
    Excl. € 3,65 bijkomende kosten op basis van 2 personen en 1 nacht
    Citytax € 3,65 p.p.p.n.
Accommodaties zoeken...

Oeps, er is iets misgegaan...

Je kunt het opnieuw proberen

Als dat niet werkt, herlaad de pagina.

Oeps, er is iets misgegaan...

Je kunt het opnieuw proberen

Als dat niet werkt, herlaad de pagina.

Informatie ophalen

Oeps, er is iets misgegaan...

Je kunt het opnieuw proberen

Als dat niet werkt, herlaad de pagina.

Prijzen worden opgehaald...

Hotelinformatie

Adres

  • Kempenbaan 2, 5018 TK , Tilburg, Nederland

Receptie

  • Inchecken 15:00

  • Uitchecken 11:00

  • 24-uurs receptie

  • Eerder inchecken? Je kunt nog niet naar de kamer, maar je kunt je bagage wel alvast afgeven.

Ontbijt

  • Optioneel ontbijt voor € 17,75 per persoon per ontbijt

  • Maandag: 06:00 - 09:00

    Dinsdag: 06:00 - 09:00

    Woensdag: 06:00 - 09:00

    Donderdag: 06:00 - 09:00

    Vrijdag: 06:00 - 09:00

    Zaterdag: 07:00 - 10:30

    Zondag: 07:00 - 10:30

Diner

  • Maandag: 16:00 - 23:00

    Dinsdag: 16:00 - 23:00

    Woensdag: 16:00 - 23:00

    Donderdag: 16:00 - 23:00

    Vrijdag: 16:00 - 22:00

    Zaterdag: 16:00 - 22:00

    Zondag: 16:00 - 22:00

Kinderen

  • Kinderen zijn van harte welkom in dit hotel. Het maximum aantal kinderen en de kosten kunnen variëren per leeftijd per kamer.

Huisdieren

  • Niet toegestaan

Roken

  • Het gehele hotel is rookvrij

Betalen in dit hotel

  • American Express
  • Contanten in lokale valuta
  • Maestro (PIN)
  • MasterCard
  • Visa

Aantal kamers

  • 105

Gesproken talen

  • Nederlands
  • Engels

Goed om te weten

City tax

De city tax bedraagt 3,10 per kamer per nacht.

7.4 /10 Goed
Gebaseerd op 21 echte beoordelingen door onze gasten.
  • Locatie 7.7
  • Prijs-kwaliteitverhouding 6.8
  • Personeel (gastvrijheid en service) 7.5
  • Sfeer in het hotel 7.3
  • Kamer comfort en kwaliteit 7.6
  • Netheid / hygiëne 7.9
  • Variatie en kwaliteit ontbijt 7.1
  • Kwaliteit diner 6.4
  • Locatie 7.7
  • Prijs-kwaliteitverhouding 6.8
  • Personeel (gastvrijheid en service) 7.5
  • Sfeer in het hotel 7.3
  • Kamer comfort en kwaliteit 7.6
  • Netheid / hygiëne 7.9
  • Variatie en kwaliteit ontbijt 7.1
  • Kwaliteit diner 6.4
7.1 /10 Goed

, Stel ouder dan 35 jaar
  • Dat je ook later kan inchecken dan de aangegeven tijd, wel even aangeven per telefoon van te voren dat je later bent.
  • Dat de koelkast op de kamer niet koelde. Dat er wel koffie gezet kon worden (2 kopjes max), maar geen thee. Verder suiker en melk niet voldoende.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
8.4 /10 Zeer goed

, Individuele reiziger
  • professioneel, goed voor elkaar, tegenovergestelde van kil
  • voor mijn gevoel zit de deur aan de achterkant hotelingang ligt aan de verkeerde kant, daardoor moest ik bij aankomst zoeken. vloerbedekking op kamer deed muffig aan.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
10.0 /10 Fantastisch

, Gepensioneerd stel
  • Een mooi zakelijk hotel voor een correcte prijs.
  • Wij zijn niet van de grootsten zodat in de badkamer: de douchesproeier hing wat hoog en dit was ook zo voor het handdoekenrekje.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
3.8 /10 Matig

, Stel ouder dan 35 jaar
  • Onderstaande klachten naar hoofdkantoor gestuurd, binnen 10 werkdagen zou ik bericht krijgen, niet gebeurd, gebeld en de belofte gekregen deze binnen 4 dagen te ontvangen, ook niet nagekomen. Zo gaat Bastion support met je klachten om. Mijne dames en heren van de Bastion Tilburg hotel keten, Ik heb een aantal klachten over inbreuk op onze privacy, gebreken op de kamer en het ontbreken van een manager en personeel waarmee communicatie in het Nederlands en Engels uiterst moeizaam tot onmogelijk is. Geen trolley, parkeerterrein moeilijk toegankelijk in de avond, herrie met schuivende meubels tot 3 uur s'nachts, herrie makende koelkast. Bij het inchecken kamer toegewezen nr: 131. Daar was de kluis onbruikbaar, batterijen hingen er half uit en lekten zelfs chemicaliën, verder lag de afstandsbediening uit elkaar en er kwam geen koud water uit de kraan boven de wasbak, alleen kokend heet water. Receptie gebeld, iemand kwam Marian (Oekraïense dame) zag dat het klopte we kregen een andere kamer nr: 331, opgelost, jammer dat je een uur verder bent, wat een gebreken voor een 4 sterren hotel....,dat verwacht je niet. Zaterdagmiddag 15 juli, waren we rond 15:00 uur terug op onze kamer. Om 15:30 uur hoorden we gepiep en gerommel bij de deur en zonder te kloppen kwam iemand onze kamer binnen. Daar wij in een zeer intieme situatie waren, kon ik nog net roepen: "Ga weg, ga weg!!!" " We hoorden een dame sorry, sorry roepen en weg was ze. Heftig geschrokken, belde ik de receptie, wie er zomaar zonder te kloppen onze kamer binnen stapte en waarom op dit tijdstip??? "Heeft u gezien wie het was, nee, "was het wel iemand van het Bastion", "dat mag ik hopen" zei ik, "wie anders heeft een sleutel kaart?" Morgen bij het uitchecken zou ik te horen krijgen wie en waarom, dat kon afgelezen worden in de computer en er zou een notitie gemaakt worden. Heftig ontdaan hing ik op. Veilig voelde ik mij allang niet meer, zomaar, zonder te kloppen, stapt iemand gewoon je kamer binnen, wat is dit voor een hotel, moet ik een stoel tegen de deur zetten? Als iemand, buiten het personeel, zomaar je kamer binnen kan stappen, zijn je spullen dan nog veilig? Bij het uitchecken weer Marian, kon niets terugzien, ondanks de belofte, wie er rond 15:30 uur bij kamer nr:331 binnenstapte. Ik heb gevraagd naar de manager, was er niet, alleen Marian, die slechts Engels spreekt en op veel vragen geen antwoord wist, uiteindelijk werd er een andere dame bijgehaald, waarschijnlijk ook Oekraïense, kon geen woord Engels, die blijkt achteraf rond dat tijdstip de kamer was binnengestapt om te controleren of de schoonmaakster de kamer goed had achtergelaten, kon zich niets van de situatie herinneren??? Ik vroeg aan de Oekraïense dame in het Engels waarom ze niet had geklopt, moest vertaald worden, ik kreeg in gebroken Engels te horen dat ik de "rode kaart" op had moeten hangen als we niet gestoord wilden worden???? Nog nooit van gehoord, zodra je de kamer ingaat dat je een rode kaart aan de deur moet hangen als je in de kamer bent, nergens gezien ook niet aan de overige bezette kamers, slapen ze op straat?? Wat is dit voor een waardeloos hotel? Vier sterren? Gebreken, geen manager geen goed Engels sprekend personeel en geen privacy. Ik heb gevraagd naar iemand die mij wel een uitdraai kon geven van de notitie, dat was een jonge dame die Nederlands sprak. Het is niet uit te leggen wat dat met je doet, wanneer je tijdens een zeer intieme situatie, iemand gewoon, zonder te kloppen, op een zeer ongebruikelijk tijdstip je kamer binnen komt stappen. Ik ben erg geschrokken en neem dit zeer hoog op. Ik wil dat deze klachten serieus opgepakt worden en ik wil een oplossing, want dit prijzige weekendje weg verblijf in dit 4 sterren Bastion hotel is voor ons zeer tegengevallen en ik voel mij ernstig in onze privacy geschonden. Yvonne Ik wacht nog steeds op een reactie, als het op deze manier niet lukt onderneem ik andere stappen.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
7.6 /10 Goed

, Met een vriend/vriendin
  • Zeer schone en ruime kamer Goed ventilatiesysteem Grote badkamer. Zeepjes worden aangevuld
  • Een uitgebreid ontbijtbuffet. De croissants en chocoladebroodjes mogen wat mij betreft wat langer in de oven en ik vraag mij af of de sinaasappelsap vers is, maar al met al een goede indruk en fijn verblijf gehad!
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
6.3 /10 Voldoende

, Stel ouder dan 35 jaar
  • Geen opmerkingen
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
5.9 /10 Matig

, Gepensioneerd stel
  • Vroeg ontbijt.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
7.8 /10 Goed

, Zakelijke reiziger(s)
  • Fijne ligging, ruime kamer
  • Slechte matrassen, kussens idem. Leg dan geen kussen neer ipv zo'n slap fotje. Schimmel op kitranden douche vloer.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
4.1 /10 Matig

, Individuele reiziger
  • Geen
  • Kelner: Arrogant en ongeinteressert in gasten. Maaltijd van mijn vrouw was nog niet klaar 25 minuten nadat ik met mijn klaar was. Maaltijden werden tegelijk bestelt. Een snitsel uit de diepvries neemt hooguit 10 munuten om te serveren. Te weinig en slecht opgeleid personeel. Ineffektief en chaotisch!
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
6.8 /10 Voldoende

, Gepensioneerd stel
  • Prima kamer en badkamer. Geen lawaai vanuit de straat. Goede isolatie. Prima bedden . Fijn dat er een koelkastje aanwezig is.
  • Warm in de kamer, ook wanneer je de thermostaat uit doet. Raam open is een optie, maar dan hoor je vroeg in de ochtend het verkeer. Ontbijt was de 1e ochtend prima met heerlijke fruit, zalm, vers omelet en spekjes etc. Op de zondagochtend misten wij de zalm, spekjes, yoghurt en verse vruchtjes. Er waren blikvruchtjes aanwezig. (Personeel deed ontzettend hun best om alles voor elkaar te krijgen)
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
Beoordelingen bijwerken...

Oeps, er is iets misgegaan...

Je kunt het opnieuw proberen

Als dat niet werkt, herlaad de pagina.

Omgeving

Adres

Bastion Hotel Tilburg
Kempenbaan 2
5018 TK Tilburg
Nederland

Afstand tot:
Centrum
2.3 km
Bushalte
200 m
Treinstation
3.3 km
Vliegveld
28 km

Jouw laatst bekeken hotels

Parkeergelegenheid Parkeren bij hotel Gratis
Inchecken 15:00 - Uitchecken 11:00
Huisdieren Niet toegestaan
Roken Het gehele hotel is rookvrij