Deel dit hotel

Veelgestelde vragen
0900-9550 (25 ct. p./m.) | ma-vr 08:30-22:30 za 10:00-18:00 zo 10:00-22:00

Informatie over uw huidige boeking? Gebruik Mijn HotelSpecials  Een account aanmaken of inloggen?

My Hotel in France Levallois ***

Rue Louise Michel 73, 92300, Parijs, Frankrijk

Bekijk op kaart

7,6 110 Lees alle 79 beoordelingen

Goedkoop, vriendelijk personeel, prima ontbijt, dicht bij de Metro en in een leuke buurt met sfeer.

Highlights

  • Rustige ligging
  • Gratis lunchbox
  • Bezoek Eiffeltoren
Je boekt al vanaf 32,50  p.p.p.n. Laagste prijs

Dit is de laagste prijs voor de komende 4 maanden voor My Hotel in France Levallois.

Deze prijs geldt voor HOTDEAL - Twin Kamer, met als eerste aankomstmogelijkheid 4 mei 2014, 1 nacht en 2 volwassenen.

Alle prijzen zijn actuele vanaf prijzen p.p.p.n. op basis van een tweepersoonsbezetting, excl. servicekosten (€ 9,50 per boeking). Prijzen zijn exclusief toeristenbelasting (à € 1,10 per persoon per nacht).

Hotelomschrijving

My Hotel in France Levallois

Parijs bezoeken, maar niet in de drukte van de stad overnachten? Het My Hotel in France Levallois ligt net buiten het centrum van Parijs. Het centrum is in zo’n 15 minuten te bereiken.

Veelgestelde vragen over het hotel

Hotel

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Ja, dit is mogelijk. U kunt echter nog niet op uw kamer. Uw bagage kunt u kwijt in een opslagruimte.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 00:00 tot 24:00.

Is het hotel geschikt voor mindervaliden? Nee, het hotel is niet geschikt voor mindervaliden.

Beschikt het hotel over een lift? Ja, alle etages kunnen met een lift bereikt worden.

Is het hotel rookvrij? Het hotel is geheel rookvrij.

Is er parkeergelegenheid in de buurt? Ja, u kunt in de buurt van het hotel parkeren tegen een tarief van € 15.00 per uur.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel? Ja, huisdieren zijn toegestaan op de kamer.

Kamer

Hoeveel kamers heeft het hotel? Het hotel beschikt over 49 kamers

Kan ik een kamer met voorkeursuitzicht boeken? Nee, het is niet mogelijk een kamer met voorkeursuitzicht te boeken.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer? Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een kamer met balkon/terras.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een rustig gelegen kamer.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een kamer nabij lift en/of ingang.

Kan ik voorkeur opgeven voor een rokers of niet-rokers kamer? U kunt geen voorkeur opgeven voor roken/niet roken.

Kan er een baby op de kamer slapen? Ja, de baby slaapt gratis op de kamer van de ouders. Het hotel plaatst gratis een babybedje voor u.

Is het mogelijk met drie personen op een kamer te slapen? Ja, dit is mogelijk. De toeslag voor de derde persoon bedraagt € 11.00 per nacht.

Kan ik voorkeur opgeven voor losse bedden of een tweepersoonsbed? Tijdens het boekingsproces kan er een voorkeur opgegeven worden voor een tweepersoons bed of twee eenpersoons bedden.

Ligging

Hoe ver ligt het hotel van het treinstation? Het hotel ligt 4 km van een treinstation SAINT LAZARE.

Hoe ver ligt het hotel van het vliegveld? Het hotel ligt 15 km van het vliegveld CHARLES DE GAULLE.

Hoe ver ligt het hotel van de metro? Het hotel ligt 0.2 km van een metrostation LOUISE MICHEL.

Restaurant

Is het mogelijk om het ontbijt op de kamer te serveren? Ja, de kosten hiervoor bedragen € 11.00.

Is het mogelijk om een lunchpakket te krijgen? Nee, dit is niet mogelijk

Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen? Nee

Veelgestelde vragen over de reservering

Reserveren

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Heb je een kamer of special gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zowel telefonisch als via het internet reserveren.

Telefoon
Een belletje is zo gepleegd via 0900-9550 (25 ct. p/m). Onze Service Desk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag (08.30-22.30 uur), zaterdag (10.00-18.00 uur) en zondag (10.00-22.00 uur).

Internet
Wil je via het internet reserveren? Kies dan de kamer of special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging.

Geen bevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in of bel ons op 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het mogelijk een kamer alleen overdag te reserveren? Via HotelSpecials.nl is het alleen mogelijk om een reservering te maken met een minimaal verblijf van 1 nacht. Wij bieden geen hotels met dagtarieven aan.

Is het mogelijk om een groepsreservering te maken voor meer dan 5 kamers? Ja, dit is mogelijk. Via ons groepsreserveringsformulier kun je jouw gegevens en wensen invullen. Wij nemen dan op werkdagen binnen 24 uur per e-mail of telefoon contact met je op.

Is het mogelijk om een Special meerdere keren achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wat houdt ‘reservering op aanvraag’ in? Enkele specials zijn niet direct boekbaar en daarom uitsluitend op aanvraag te reserveren. Wil je een special op aanvraag reserveren, dan ontvang je binnen 24 uur een bevestiging of jouw reservering definitief doorgaat. Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel.

Bij iedere special staat duidelijk aangegeven of deze direct is te reserveren of op aanvraag gereserveerd moet worden. Heb je geen bevestiging ontvangen, dan raden wij aan contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of evul het contactformulier in.

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer? De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden je aan om bij vragen over de beschikbaarheid telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservering? Gereserveerde kamers zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien je op de dag van aankomst na 18.00 uur in het hotel arriveert, dien je het hotelpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen, zodat zij de kamer(s) vast kunnen houden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dien je dit vroegtijdig aan te geven.

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? Reserveren via HotelSpecials.nl is mogelijk vanaf de leeftijd van 18 jaar. Er dient minimaal één persoon van 18 jaar of ouder aanwezig te zijn tijdens het verblijf.

Kan ik na mijn reservering mij beroepen op het herroepingsrecht? Nee, na een reservering via HotelSpecials.nl kun je je niet beroepen op het herroepingsrecht. Voor diensten waarbij een reservering van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat je niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren.

Groepsreserveringen

Hoe kan ik een groepsreservering annuleren? Een groepsreservering kan alleen telefonisch worden geannuleerd. Je kunt van ma t/m vr van 8.30-17.00 uur bellen met onze Service Desk via 0900-9550 (25 ct. p/m).

De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen.

Wat is het verschil tussen annuleringsvoorwaarden en een annuleringsverzekering? Alle hotels hanteren annuleringsvoorwaarden en deze verschillen per hotel. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het hotel kosten in rekening zal brengen bij een annulering. Een annuleringsverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een reis. Wanneer je bij een annulering een rekening van het hotel ontvangt kun je deze, mits de annulering valt onder annuleringsvoorwaarden, declareren bij Europeesche Verzekeringen.

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Betreft het een groepsreservering? Via het  groepsformulier kun je je wensen kenbaar maken. Deze wordt verstuurd naar de afdeling groepsreserveringen en zij nemen deze op werkdagen binnen 24 uur in behandeling. Wil je telefonisch een groepsreservering maken, dan kun je op werkdagen contact opnemen met de afdeling groepsreserveringen op telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Worden er servicekosten berekend voor een groepsreservering? Ja, als je 6 of meer kamers wilt reserveren worden er servicekosten in rekening gebracht (€ 25,- per groepsboeking). Voor een groepsaanvraag kun je het groepsformulier. Deze wordt verstuurd naar de afdeling groepsreserveringen en zij nemen deze op werkdagen binnen 24 uur in behandeling. Wil je telefonisch een groepsreservering maken, dan kun je op werkdagen contact opnemen met de afdeling groepsreserveringen op telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is een groepsreservering naderhand nog te wijzigen? Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum), kun je dit het beste aan ons doorgegeven via groepsboekingen@hotelspecials.nl o.v.v. het reserveringsnummer of telefonisch via 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het hotel hiervoor akkoord geeft. HotelSpecials.nl rekent geen wijzigingskosten wanneer je bijvoorbeeld de aankomstdatum van je reservering wilt wijzigen, afhankelijk van de voorwaarden van de door jou geboekte special. Het hotel kan eventueel wel extra kosten rekenen wanneer jouw special op de gewijzigde datum in een hogere prijsklasse valt. Daarnaast wordt de prijs hoger wanneer je je verblijf van 1 naar meerdere nachten wijzigt.

Welke extra kosten worden er nog berekend bij een groepsreservering? De getoonde prijzen zijn exclusief servicekosten (€ 25,- per groepsboeking), toeristenbelasting (deze kosten variëren per bestemming en/of hotel) en exclusief een eventueel afgesloten annuleringsverzekering. Daarnaast kunnen er toeslagen worden berekend voor parkeren, het meenemen van een huisdier en indirecte kosten zoals gebruik van telefoon en minibar. Deze kosten worden ook niet meegenomen in de reserveringsbevestiging, maar worden door het hotel in rekening gebracht tijdens je verblijf.


Wanneer moet ik een groepsreservering betalen? In de meeste gevallen betaal je het volledige bedrag, met uitzondering van de premie van een eventueel afgesloten annuleringsverzekering, ter plaatse bij het geboekte hotel. Sommige hotels willen de kosten vooraf ontvangen. In dit geval betaal je het (volledige) bedrag aan HotelSpecials.nl. Heb je hier vragen over, dan kun je op werkdagen contact opnemen met de afdeling groepsreserveringen op telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

De servicekosten van € 25,- per groepsboeking worden direct tijdens het reserveringsproces in rekening gebracht via iDEAL, creditcard of een eenmalige machtiging voor een automatische incasso van bank- of girorekeningnummer. Bij het gebruik van een creditcard wordt € 4,50 in rekening gebracht.

Is het mogelijk om een special voor een groep te reserveren? Wij zoeken dit graag voor je uit. Je kan je wensen aangeven in het groepsformulier. Deze wordt verstuurd naar de afdeling groepsreserveringen en zij nemen deze op werkdagen binnen 24 uur in behandeling. Wil je telefonisch een groepsreservering maken, dan kun je op werkdagen contact opnemen met de afdeling groepsreserveringen op telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Hoe kan ik contact opnemen met de afdeling groepsreserveringen van HotelSpecials.nl? De afdeling groepsreservering is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8:30 – 17:00 uur op telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of per e-mail: groepsboekingen@hotelspecials.nl.