Deel dit hotel

Veelgestelde vragen
0900-9550 (25 ct. p./m.) | ma-vr 08:30-22:30 za 10:00-18:00 zo 10:00-22:00

Informatie over uw huidige boeking? Gebruik Mijn HotelSpecials  Een account aanmaken of inloggen?

Hotel Restaurant Oud London ****

Woudenbergseweg 52, 3707 HX, Zeist, Nederland

Bekijk op kaart

Hotel Restaurant Oud London Alle foto's   De juistheid van de foto's is de verantwoordelijkheid van het hotel
8,4 110 Lees alle 874 beoordelingen

Zeer (klant)vriendelijk personeel, zeer service gericht. Mooie ligging, goede facaliteiten. Het hotel heeft zowel van binnen als...

Highlights

  • Midden in de bossen
  • Wellness faciliteiten
  • Sfeervolle Brasserie Restaurant
Je boekt al vanaf 28,03  p.p.p.n. Laagste prijs

Dit is de laagste prijs voor de komende 4 maanden voor Hotel Restaurant Oud London.

Deze prijs geldt voor Comfort Kamer Hotdeal, met als eerste aankomstmogelijkheid 5 december 2014, 2 nachten en 2 volwassenen.

Alle prijzen zijn actuele vanaf prijzen p.p.p.n. op basis van een tweepersoonsbezetting, excl. servicekosten (€ 15,00 per boeking). Prijzen zijn exclusief toeristenbelasting (à € 2,12 per persoon per nacht).

Hotelomschrijving

Hotel Restaurant Oud London

Je vindt Hotel Restaurant Oud London aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, nabij Zeist. Geniet tijdens je verblijf van de wellness faciliteiten, waar hotelgasten gratis gebruik van mogen maken!

Veelgestelde vragen over het hotel

Hotel

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Ja, dit is mogelijk. U kunt echter nog niet op uw kamer. Uw bagage kunt u kwijt in een opslagruimte.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 00:00 tot 24:00.

Beschikt het hotel over een lift? Ja, alle etages kunnen met een lift bereikt worden.

Is het hotel rookvrij? Het hotel is geheel rookvrij.

Beschikt het hotel over een eigen parkeerplaats? Ja, het hotel beschikt over een gratis parkeerplaats.

Kan ik een parkeerplaats reserveren? Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Is er parkeergelegenheid in de buurt? Ja, in de buurt van het hotel kunt u gratis parkeren.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel? Nee, er zijn geen huisdieren toegestaan.

Kamer

Hoeveel kamers heeft het hotel? Het hotel beschikt over 88 kamers

Kan ik een kamer met voorkeursuitzicht boeken? Nee, het is niet mogelijk een kamer met voorkeursuitzicht te boeken.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer? Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een kamer met balkon/terras.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een rustig gelegen kamer.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een kamer nabij lift en/of ingang.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een bepaalde etage.

Heeft het hotel allergievrije kamers? Nee, het hotel heeft geen allergievrije kamers.

Kan ik voorkeur opgeven voor een rokers of niet-rokers kamer? U kunt geen voorkeur opgeven voor roken/niet roken.

Kan er een baby op de kamer slapen? Ja, de baby slaapt gratis op de kamer van de ouders. Het hotel plaatst gratis een babybedje voor u.

Is het mogelijk met drie personen op een kamer te slapen? Ja, dat is mogelijk.

Kan ik voorkeur opgeven voor losse bedden of een tweepersoonsbed? Tijdens het boekingsproces kan er een voorkeur opgegeven worden voor een tweepersoons bed of twee eenpersoons bedden.

Ligging

Hoe ver ligt het hotel van het treinstation? Het hotel ligt 5 km van een treinstation Driebergen-Zeist.

Hoe ver ligt het hotel van het vliegveld? Het hotel ligt 40 km van het vliegveld Schiphol.

Restaurant

Is het mogelijk om het ontbijt op de kamer te serveren? Ja, de kosten hiervoor bedragen € 7.00.

Is het mogelijk om een lunchpakket te krijgen? Ja, de kosten hiervoor bedragen € 10.25 per lunchpakket.

Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen? Ja, er word rekening gehouden met de volgende dieeten: diabetes, halal, glutenvrij, zoutarm, vegetarisch.

Veelgestelde vragen over de reservering

Reserveren

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Heb je een kamer of special gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zowel telefonisch als via het internet reserveren.

Telefoon
Een belletje is zo gepleegd via 0900-9550 (25 ct. p/m). Onze Service Desk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag (08.30-22.30 uur), zaterdag (10.00-18.00 uur) en zondag (10.00-22.00 uur).

Internet
Wil je via het internet reserveren? Kies dan de kamer of special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging.

Geen bevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in of bel ons op 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het mogelijk een kamer alleen overdag te reserveren? Via HotelSpecials.nl is het alleen mogelijk om een reservering te maken met een minimaal verblijf van 1 nacht. Wij bieden geen hotels met dagtarieven aan.

Is het mogelijk om een Special meerdere keren achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wat houdt ‘reservering op aanvraag’ in? Enkele specials zijn niet direct boekbaar en daarom uitsluitend op aanvraag te reserveren. Wil je een special op aanvraag reserveren, dan ontvang je binnen 48 uur een bevestiging of jouw reservering definitief doorgaat. Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel.

Bij iedere special staat duidelijk aangegeven of deze direct is te reserveren of op aanvraag gereserveerd moet worden. Heb je geen bevestiging ontvangen, dan raden wij aan contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of evul het contactformulier in.

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer? De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden je aan om bij vragen over de beschikbaarheid telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservering? Gereserveerde kamers zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien je op de dag van aankomst na 18.00 uur in het hotel arriveert, dien je het hotelpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen, zodat zij de kamer(s) vast kunnen houden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dien je dit vroegtijdig aan te geven.

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? Reserveren via HotelSpecials.nl is mogelijk vanaf de leeftijd van 18 jaar. Er dient minimaal één persoon van 18 jaar of ouder aanwezig te zijn tijdens het verblijf.

Kan ik na mijn reservering mij beroepen op het herroepingsrecht? Nee, na een reservering via HotelSpecials.nl kun je je niet beroepen op het herroepingsrecht. Voor diensten waarbij een reservering van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat je niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren. Bekijk ook de algemene voorwaarden van HotelSpecials.nl.