Deel dit hotel

Veelgestelde vragen
0900-9550 (25 ct. p./m.) | ma-vr 08:30-22:30 za 10:00-18:00 zo 10:00-22:00

Informatie over uw huidige boeking? Gebruik Mijn HotelSpecials  Een account aanmaken of inloggen?

Hotel Princess ***

Boekareststraat 7, 8400, Oostende, België

Bekijk op kaart

Hotel Princess Alle foto's   De juistheid van de foto's is de verantwoordelijkheid van het hotel
8,4 110 Lees alle 111 beoordelingen

Vriendelijk en net hotel. Zeer uitgebreid ontbijt, lekker!

Highlights

  • Nabij strand
  • Familiaire sfeer
  • Gezellige hotelbar
Je boekt al vanaf 37,50  p.p.p.n. Laagste prijs

Dit is de laagste prijs voor de komende 4 maanden voor Hotel Princess.

Deze prijs geldt voor Comfort Kamer, met als eerste aankomstmogelijkheid 2 november 2014, 1 nacht en 2 volwassenen.

Alle prijzen zijn actuele vanaf prijzen p.p.p.n. op basis van een tweepersoonsbezetting, excl. servicekosten (€ 9,50 per boeking). Prijzen zijn exclusief toeristenbelasting (à € 2,12 per kamer per nacht).

Hotelomschrijving

Hotel Princess

Hotel Princess is zeer centraal gelegen nabij de jachthaven en op 50 meter van het strand. De ideale locatie voor een in- of ontspannend kustverblijf in België.

Veelgestelde vragen over het hotel

Hotel

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Ja, dit is mogelijk. U kunt echter nog niet op uw kamer. Uw bagage kunt u kwijt in een opslagruimte.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 00:00 tot 00:00.

Is het hotel geschikt voor mindervaliden? Nee, het hotel is niet geschikt voor mindervaliden.

Is het hotel rookvrij? Het hotel is geheel rookvrij.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel? Nee, er zijn geen huisdieren toegestaan.

Kamer

Hoeveel kamers heeft het hotel? Het hotel beschikt over 35 kamers

Kan ik een kamer met voorkeursuitzicht boeken? Nee, het is niet mogelijk een kamer met voorkeursuitzicht te boeken.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer? Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een kamer met balkon/terras.
Ja, u kunt voorkeur opgeven voor een rustig gelegen kamer.

Heeft het hotel allergievrije kamers? Nee, het hotel heeft geen allergievrije kamers.

Kan ik voorkeur opgeven voor een rokers of niet-rokers kamer? Tijdens het boekingsproces kan er een voorkeur opgegeven worden voor een (niet)rokers kamer.

Kan er een baby op de kamer slapen? Ja, de baby slaapt gratis op de kamer van de ouders. Het hotel plaatst gratis een babybedje voor u.

Is het mogelijk met drie personen op een kamer te slapen? Ja, dat is mogelijk.

Restaurant

Is het mogelijk om het ontbijt op de kamer te serveren? Ja, de kosten hiervoor bedragen € 10.00.

Is het mogelijk om een lunchpakket te krijgen? Ja, de kosten hiervoor bedragen € 8.00 per lunchpakket.

Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen? Nee

Veelgestelde vragen over de reservering

Reserveren

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Heb je een kamer of special gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zowel telefonisch als via het internet reserveren.

Telefoon
Een belletje is zo gepleegd via 0900-9550 (25 ct. p/m). Onze Service Desk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag (08.30-22.30 uur), zaterdag (10.00-18.00 uur) en zondag (10.00-22.00 uur).

Internet
Wil je via het internet reserveren? Kies dan de kamer of special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging.

Geen bevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in of bel ons op 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het mogelijk een kamer alleen overdag te reserveren? Via HotelSpecials.nl is het alleen mogelijk om een reservering te maken met een minimaal verblijf van 1 nacht. Wij bieden geen hotels met dagtarieven aan.

Is het mogelijk om een Special meerdere keren achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kun je contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Wat houdt ‘reservering op aanvraag’ in? Enkele specials zijn niet direct boekbaar en daarom uitsluitend op aanvraag te reserveren. Wil je een special op aanvraag reserveren, dan ontvang je binnen 48 uur een bevestiging of jouw reservering definitief doorgaat. Dit hangt af van de beschikbaarheid van het hotel.

Bij iedere special staat duidelijk aangegeven of deze direct is te reserveren of op aanvraag gereserveerd moet worden. Heb je geen bevestiging ontvangen, dan raden wij aan contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m) of evul het contactformulier in.

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer? De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden je aan om bij vragen over de beschikbaarheid telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-9550 (25 ct. p/m).

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservering? Gereserveerde kamers zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien je op de dag van aankomst na 18.00 uur in het hotel arriveert, dien je het hotelpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen, zodat zij de kamer(s) vast kunnen houden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dien je dit vroegtijdig aan te geven.

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? Reserveren via HotelSpecials.nl is mogelijk vanaf de leeftijd van 18 jaar. Er dient minimaal één persoon van 18 jaar of ouder aanwezig te zijn tijdens het verblijf.

Kan ik na mijn reservering mij beroepen op het herroepingsrecht? Nee, na een reservering via HotelSpecials.nl kun je je niet beroepen op het herroepingsrecht. Voor diensten waarbij een reservering van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat je niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren. Bekijk ook de algemene voorwaarden van HotelSpecials.nl.